Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Blog.2013

Címkék: blog onlinemarketing ajánló

2013.01.01. kedd 21:21 Konrad

ID-100120369.jpg

A blog írása vállalt rabszolgaság. Akkor is az, ha csak ritkán írunk, de ha naponta (vagy majdnem naponta) akkor aztán tényleg. Persze lehet csak olyankor is írni, ha kedvünk, időnk van - és a jó blogok ilyenek -, de a meglévő blog, amelynek olvasói is vannak, az ad egyfajta folyamatos nyomást. Egy olyan nyomást, ami kényszerít. És ez a kényszerítés maga a rabszolgaság.

Persze, ez ettől még jó, ezt ettől még mi, bloggerek szeretjük. Különben nem csinálnánk...

Lehet, kellene írni egy év elejei beszédet, egy olyan beszédet, amelyet itt, a blogon is megoszthatok. Semmi politika, csak szakma, és valahogy így kezdhetném: Kedves olvasóim, kedves marketing iránt érdeklődő internetezők!

De nem vagyok a marketing, sem az online marketing elnöke, semmiféle vezetője, így szerencsére nem kell beszédet írnom. Sőt, valójában nem is kell írnom, csak akkor, ha akarok. Magam rabszolgahajcsára vagyok, és így, év elején, azért az ember végiggondolja, kell-e neki újabb egy évig a korbács - megéri-e saját magának az, amit csinál.

Azt hiszem, megéri. Megéri, mert az online marketing folyamatosan mutat olyan újdonságokat, amelyekről lehet írni, folyamatosan mutat olyan érdekességeket, amik témát adnak. Folyamatosan merülnek fel olyan dolgok, amik engem érdekelnek, amikről szívesen írok.

Változik a piac, változik a környezet. Miközben decemberben még azért keseregtem, mert vége lett az MSN.Mainapnak, addig most azzal az új hírrel jöhetek, hogy elindult a magyar Gawker. Egy olyan tartalomszolgáltatás, ahol nincs bevétel kényszer. Egy olyan blogszolgáltatás, amely tényleg modern és érdekes a többségnek - és persze sok újdonságot nem mutat azoknak, akik az interneten élnek. Azért arra kiváncsi leszek, fog-e tömegeket megmozgatni, lesz-e sok olvasó, lesz-e valódi ereje, vagy csak olyan kis színes folt marad, mint amilyen színes folt a Tumblr vagy a Twitter idehaza.

Meglátjuk. Azt hiszem, 2013-ban a Facebook mellett más közösségi média eszköz is fontossá válhat, talán éppen ez lesz az. Mondom, figyelni kell a piacot, és reagálni a változásokra.

Úgyhogy ismét egy év, amit rabigában kezdek. Önként vállalt rabszolgaként.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr614991086

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Blog.2013 2013.01.02. 19:00:02

Azt hiszem, 2013-ban a Facebook mellett más közösségi média eszköz is fontossá válhat, talán éppen ez lesz az.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.01.01. 21:25:54

Sikeres blogolást Neked 2013-ra! Üdv,Rabszolga társ ;)

Ardó 2013.01.02. 16:09:32

ertenem meg h a gawker most hirtelen mitol lett megakuul. hogy irni kell rola minden forumon mindnekinek. emiatt itthon azert lesz hires mert hires lett mert irtatok rola.

az egvilagon semmi bajom a gawkerrel. ugynugy nezem a sitejaikat ma, mint jopar eve. epp ezert "bosszant" hogy most mirefol ez a nagy seggnylaas. az index latvanyosan probal helyezkedni gawker fele. azert mert az ottani egyik munkatars atment oda? ugyanmar.....
akkor miert ? mert az utana mar oke, h ha index menosracai 2naponta toljak h gawkergawkergawker, akkor a tobbi piaci szereplo is nekiallja tolni. szal rad nem vagyok "kiakadva" emiatt :)

de ugyan most miert csudajo a gawker? 3 eve miert nem szolt az itthoni sajto roluk hetene 2x? de ennel jobbat is kerdezek: oke, gawker erdekes, mert bpn van a szerveruk es magyarok fejelsztik raadasul most vmi "ujjal" jonnek ki. (nem, nem az, de sikeres lesz a hatteruk miatt).
ha az alapfelallas az, h toljuk mert erdekes es magyar vonatkozasuk, akkor
a nagy kerdes az h akkor az osszes tobbi magyar alapokkal rendelkezo, kulfoldi sitet miert nem nyomja a "magyar media" (=index + par blogger). vagy miert nem nyomja a magyar startupokat ?

mert ugye a magyar net ezert siralmas. akinek a kezeben van a szocso, az agyonhallgat. nem erdeke h konkurenciat neveljen fel. frankon megmaradt a magyar mutyi mint 6 eve volt. pedig aztem fejlodott kozben itt barmi is :(

es buek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.01.02. 17:33:51

@Ardó: A mutyi mutyi maradt az elmúlt 6 évben, sajnos. A Gawker most két ok miatt érdekes: a magyar nyelvű tartalom miatt és azért, mert egy ismert online újságíró átigazolt.
Kérdés, mire elég a hátszél? Mert attól, hogy valami hype, még nem hoz szükségszerűen pénzt.

Ardó 2013.01.02. 20:26:43

@Konrad: ha a hype megfeleloen sokaig tart, akkor hoz. kerdes h az index meddig tolja.

en inkabb helyezkedest erzek emogott az egesz mogott. az index helyezkedeset. maskor is ment el ismert ember mashova. oke, irtak rola. 1x, 1 helyen es talan. nem hetente 3x es sok helyen.
szal ertem en h mirefol van most ez a nagy gawkernyalas (marmint h mivel indokoljak), csak epp nem hiszem hogy ennyi az indok. tul nagy a jopofizas most.
ha "csak" ennyi lenne, akkor ezen logikat kovetve lehetne/kellene irni mas szereplokrol is. azokrol meg jusztse, sot penzert se! sztem ertesz....


süti beállítások módosítása