Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hi... (2020.03.29. 17:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1151) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (267) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ennyi farkast...

Címkék: tartalom facebook

2013.01.04. péntek 10:34 Konrad

ID-10035294.jpg

Ismered a klasszikus tanmesét arról, amikor a fiú többször is farkast kiáltott, pedig csak viccelt, aztán amikor tényleg jött a farkas, akkor senki nem hitt neki, el is vitte az állatokat. Na, kb. ez a fajta besokallás az, amit a Facebookon tapasztalok.

Jönnek a mindenféle hírek, megosztások, "sérek", ahogy a pesti szlengben elterjedt, hogy aszondja kell a vérem, fogadjak örökbe kismacskát, kutyát, akármit, háborodjak fel, mert megint kitolt valaki valakivel, segítsek megtalálni az ellopott autót, a képen megmutatott tolvajt, az elveszett múltat jelent és jövőt, oldjam meg a szegénység problémáját, legyek erkölcsös vagy züllöt...

Ömlenek ránk a farkasok, amik vagy igaziak, vagy sem, a francnak van ideje mindent megnézni. És szépen lassan elmerül az értékes tartalom, lassan akkor sem hisszük, hogy fontos az üzenet, ha valójában tényleg ez. Nagy a zaj, sok a szemét.

Amikor egy céges Facebook oldalt üzemeltetsz, gondold ezt végig. Vajon a mindenáron feltünéshajhász megoldást fogják elhinni, vagy azt, ha szimplán elmondod, mit akarsz? Az a jó, ha túlliheged a dolgot, vagy az, ha maga a tartalom, és nem a körítés a fontos?

Számomra meglepő, de tisztán reklámüzenetet (cég Facebook oldalára kirakott, aktuális szórólapra mutató link és kép) minden egyéb felkérés, ajándék, játék nélkül is megosztanak emberek. Nem kell zaklatni, nem kell rábeszélni, ha azt gondolja, neki és barátainak értékes valamiért ez, akkor meg fogja osztani, nem érdekli, ha reklám.

Igaz, így is sok a tartalom, nem véletlen, hogy a Facebook annyira fukar, és nem látunk mindent a saját falunkon. De az ilyen nem feltünéshajhász, nem bulvár, ám érdekes bejegyzések mostanában jól tudnak működni. Hogy meddig, azt nem tudom. De jelenleg működnek.

Mondjuk a Facebook gyorsan változik. Lehet, annyi lesz a farkasért kiáltás, hogy pár hónap múlva már valami egészen mást kell csinálnunk. Meglátjuk, majd akkor mit enged a Facebook.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr414997123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2013.01.04. 10:43:39

Jó témát dobtál fel! Van ám abban valami megrészegítő, amikor egy privát ember posztját nem a szokásos 3 haver lájkolja (plusz a mamája), hanem egyszer csak megosztják ezren. Ezt most mindenkinek ki kell próbálnia!

Valószínűleg le fog csengeni a kutya - elveszett személy stb hullám, de TUTI, hogy helyette jön valami más.

A Facebookba bele van kódolva a vágy, hogy sokan lájkolják a bejegyzésemet, ergo az emberek szerintem mindig fel fognak ülni ezekre a hullámokra, bármilyen hullám is lesz a következő.