Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (143) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (358) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1139) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Minden sarkon startup áll

Címkék: kutatás startup

2013.01.17. csütörtök 21:09 Konrad

insider.jpgA hazai startup élet az utóbbi öt évben nagyon szépen felpörgött. Részben az EU-s pénzek (Jeremi I. és II.), részben a sikeres startupok (Prezi.com, Ustream stb.) részben a nagyon erős közösségi élet miatt kb. minden sarkon startup áll, minden lépcsőn potenciális befektetők üldögélnek. Nagyon sokan vannak itt, kik jó szándékkal, kik pénzzel, kik ötletekkel, kik tudással - és persze néhányan csak azért jöttek, hogy a zavarosban halásszanak.

Éppen ezért nagyon nem mindegy, mennyire igazodunk ki ezen a terepen, mennyire vagyunk tisztában azzal, hogy kik a kisebb-nagyobb szereplők. Így azt hiszem tényleg nagyon fontos lépés az, hogy készült egy térkép a hazai startup ökoszféráról, ami ráadásul a Prezi.com-os megjelenítés miatt könnyen is kezelhető. 

Érdemes nézegetni, és persze érdemes bírálni, javítani is, ha van benne hiba. Egy ilyen munka szinte soha nem lehet tökéletes, még akkor sem, ha sokan csinálják, sok munkával. Még több szem még többet lát, és a készítők várják az (építő) kritikákat, kiegészítéseket!

Íme a térkép, illetve az Insider Blog cikke

(Ha kimaradt valami, ami fontos a startup világban. Ha rossz helyre írtunk valamit. Ha más halmazt is javasolsz. Ezeket mind írd meg nekünk légy szíves, ide: info@suu.hu)

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr75024326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

$Norbert$ · http://www.marketing112.hu 2013.01.17. 21:51:21

Ez aztán a munka! Minden elismerésem a készítőnek.

ColT · http://kilatasgaleria.blog.hu/ 2013.01.18. 10:48:37

Kérdés , mi az a startup.
Meg hogy mi lesz belőle - vajon mennyi az, amennyiből tényleg működő cég lesz?
Mert amiket én "startup"-ként defibiálok az ismerősi körben előforduló cégek közül, azok kb. az EU pénzekre pályázásnál, és az abból egyik napról a másikra éléssel foglalkozó, 3 emberes, egy irodába 5 céget bejelentő "valamik".

endike · http://barathendre.wordpress.com/ 2013.01.18. 12:53:17

@ColT: startup=ügyeskedő, hozzá nem értő, de hamar és kevés munkával meggazdagodni akarók új elnevezése

tisztelet a kivételnek

tarsolya 2013.01.18. 13:33:36

@endike: Minőségi hozzászólás, egy igazán hozzáértőtől, köszi :)

Kow 2013.01.18. 14:28:55

@endike: Szerintem jót tenne a játék projectjeidnek (tetszenek nagyon), ha elolvasnál pár külföldi írást arról, hogy mi a startup valójában, mi az a lean startup, mi a különbség egy startup és a sarki zöldséges között.

Egy startupper.

Vittore. 2013.01.18. 16:29:46

Én nem a magyarországi piacra dolgozom, de kétféle magyar céggel találkoztam az eddigiekben.

Az első, ahol a 22 éves szőke p.csa hr-es úgy dönti el, hogy te jó vagy -e a szakmádban, hogy mennyire hasonlítasz Brad Pittre.

A másik pedig egy lakásban/garázsban berendezett irodában ülő fiatal startup-tulajdonos, aki húsz éves munkaerőt szeretne, 10 éves gyakorlattal, lehetőleg csak öt számjegyű fizetésért, s akinek a vállalati kultúra arra már nem terjed ki, hogy legalább egy elutasító e-mail küldjön a fel nem vett jelentkezőnek.

Amíg a fenti körülmények nem változnak, addig nem kell csodálkozni, hogy minden életrevaló szakember külföldre megy, vagy távmunkában dolgozik.