Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (558) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (43) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (97) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (371) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (9) közösség (240) közösségi média (14) kreatív (120) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (35) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1224) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (72) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (326) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (247) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az idei Szent Grál?

Címkék: mobil mobil marketing

2013.01.25. péntek 14:56 Konrad

holy-grail-k.jpgMindig van valami Szent Grál az online marketingben, olyan eszköz, ami a "tuti", ami biztosan jó lesz, ez a jövő, ezt kell használni, ez hozza a sikereket. A Szent Grál köré tanácsadók és szakértők szerveződnek, infotermékek készülnek, blogok íródnak és hívek hada veszi körül.

Az idei Szent Grál a mobil, az okostelefon, és ami arra épül. Igen, évek óta itt van, és sokan és sokszor beszélünk is róla, de azt várom, idén már belép a csodafegyverek közé. Az e-mail marketing, a SEO, az AdWords, a Facebook mellé.

Azt még nem tudom, ez nekünk mennyire lesz jó. De tény, egyre többen használják az okostelefonokat, egyre többet tudunk meg a használati szokásokról, egyre többször látjuk azt, hogy bizonyos esetekben mennyire hatékony lehet. Az más kérdés, ez mennyire fordítható le a hazai piacra. Mert az például tök jó, hogy 1,5 - 2 millió magyar használja idehaza a Facebookot mobilról havonta, de ebből az nem derül ki, hányan lennének hajlandóak másra is használni az eszközüket. Viszont az örömteli, hogy tényleg folyamatosan ömlenek ránk az adatok, az elemzések. Íme néhány az elmúlt napokból:

Az okostelefon felhasználói élmény trendjei

"Az internetelérés mára a mindennapjaink szerves része. Az okostelefont használók körülbelül 40 %-a használja az készülékét még mielőtt kikelne az ágyából. A munkába való utazás idején az adatfelhasználás közel 70%-os csúcson van, majd a nap további részében is magas marad, mivel a felhasználók rövid, de gyakoriidőközönként érik el a hálózatot."

#

Árulkodó mobilok

"Az okos eszközökön lévő adatok sok mindent elárulnak a tulajdonosukról. De vajon a felhasználók mennyire vannak ennek tudatában? Mennyire elfogadóak azzal kapcsolatban, ha az általuk használt szolgáltatások hozzáférnek és használják ezeket az adatokat?"

#

A Samsung tarolt, a Huawei a harmadik helyre tört fel a piacon

"A tavalyi negyedik negyedévben eladásainak közel megduplázásával a Samsung és az Apple mögé a harmadik helyre tört fel az okostelefon világpiaci rangsorban a kínai Huawei - közölte pénteken az amerikai IDC piackutató vállalat."

#

Újra profitál a Nokia

"A Nokia 18 hónap után ismét profitábilis. A tavaly október-december közötti időszak során a finn vállalat 375 millió eurónyi adózás előtti eredményt produkált, míg az előző negyedévben ugyanez az adat még 974 milliónyi veszteséget mutatott."

#

GfK - Az e-könyv olvasók és tabletek piaca felfutóban, 2013. január

"A GfK Kereskedelem és Technológia adatai szerint mind az IT szektor, mind a háztartási kis- és nagygépek, de a nyomtatók és multifunkcionális irodaeszközök piaca is zsugorodott 2012 első tíz hónapjában. Kivételt talán csak a legmodernebb technológiát képviselő tabletek és e-könyv olvasók szegmense jelent, ahol az általános keresletcsökkenés ellenére is egyaránt bővült az eladás és a forgalmazott érték."

#

Fényképezés és az okostelefonok (infografika) (német)

#

TOP 20 iPhone okostelefonon használt alkalmazás Németországban, 2013. január

#

Van tehát mit olvasni, feldolgozni, megtanulni. És meglátjuk, a piacon mennyi sikerrel fogunk találkozni, mennyire lesz tényleg hatékony eszköz a mobil.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr655043240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2013.01.26. 02:02:08

A fotózásnak egyre nagyobb szerepe van már évek óta az életünkben, így a marketingben is. Mint ahogy a fenti link is mutatja. Egyre több fotó készül, amelyek, még ha komolytalanok is, egyre több információt tartalmaznak. A képeket feldolgozó marketingé a jövő. Azaz a fotózásé is egyben!

tordav · http://szimulacio.blog.hu 2013.01.26. 08:19:32

Szerintem nem ez lesz az idei Szent Grál (nekem biztos nem). Ezt az egész mobil dolgot kicsit felfújt lufinak tartom, kifog derülni, hogy a felhasználók még sem olyan lelkesek a mobil használatával pár hónap elteltével a vásárlás után...kicsi, butuska, dolgozni sem igazán lehet vele. Úgyis leülünk a laptop/pc elé.

Szerintem az idei Szent Grál az olyan webes, nagy tömegeket kiszolgáló, felhő alapú felületeké/alkalmazásoké/programcsomagoké lesz, melyek platform függetlenül, böngészőben elérhetőek, és mindig ugyanazt nyújtják.

brainshare 2013.01.27. 19:51:12

@tordav: A "platform-függetlenség" azt jelenti, hogy minden platformon ugyanazt az élményt kell megvalósítani az azon a felületen belépőknél (ha nem, az már nem függetlenség a UX szempontjából). Ez magával hozza, hogy a funkciókat a kisebb képernyő vs. nagyobb felbontás miatt egy mobilweb-platformra optimalizált felületen más módon KELL megvalósítani, máskülönben nem lesz élvezhető - azaz mobilcentrikusan.

brainshare 2013.01.27. 19:54:43

@bestpixel: a fotózás és a marketing-üzenetet közvetíteni képes fotó formájában elkészített kép között azért én látok néhány mérföldnyi különbséget. Az utóbbihoz pszichológiailag alátámasztott elvekre alapozott, hosszas előkészítés után megtervezett képsorozatokból kiválasztott és végül publikált képe(ke)t értek, ami más, mint egy jól elkapott életmozzanat, amibe utólag magyarázunk bele "dolgokat", hitvallást, szándékolt üzenetet, és ha sikerül jó környezetben elhelyezni.

brainshare 2013.01.27. 19:58:55

A mobil technológia megállíthatatlanul söpör előre, hogy sikerüljön hatékonyan felhasználni itthon is, ahhoz a marketinges struccokat is fel kell ébreszteni, mielőtt a homokba kövülnek. "Nyugaton" már NFC-s mobilokkal, termékekre (!) készített mobilalkalmazásokkal szórják meg az okostelefonok használóit. Itthon még szegényesebb a skála, és ha nem ébredünk/ébredtek fel (kedves marketingesek) fel időben, egy majdani új technológia teknőssebességre degradálja majd itthon a webes technológiához képest elismerten tízszeres sebességű életgörbével zúgó mobilmarketing tempóját.


süti beállítások módosítása