Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Ez gyász

Címkék: hiba onlinemarketing

2013.02.18. hétfő 23:13 Konrad

gyasz.jpgAttól, hogy kéretlen levelet küldesz ki, még illik azt rendesen megcsinálni. Egy átverős szöveg, egy kamu sztori, egy negatív érzelmekkel játszó szöveg nem lesz soha olyan, amire úgy csettint az olvasó, "ez igen". Ha szar szöveget írsz, az akkor sem fog működni, ha spamnek küldöd ki, na.

Üzenem ezt annak a spammernek, aki tegnap és ma megörvendeztette a fél hazai internetet a "Gyászjelentés" tárgyú emaillel.

Egyébként az ötlet alapja nem rossz. Ha sikerül érzelmeket kiváltani, akkor már fél sikert értünk el. A gond az, ha ez egyben átveréssel is jár: számítunk valamire, de nem azt kapjuk, de nem is az ellenkezőjét, hanem valami egészen nagyon mást, oda nem illőt. Amikor a gyászmisén a pap nem a halottról emlékezik meg, hanem felkéri a híveket, hogy mostantól Biopont használjanak mosáshoz.

A pap nem tesz ilyet, mert azzal lejáratná magát és egyházát is. És a hirdető sem tesz ilyet, ha normális, mert azzal lejáratja magát és a terméket.

Hát nem?

Az már csak hab a tortán, hogy a reklámozott oldal minden tekintetben gáz és törvénytelen is. Tényleg van olyan, aki egy ilyen levél és egy olyan oldal alapján, ahol egy cégnév ésvagy telefonszám sincs feltüntve, rendelni fog?

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr165087965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vittore. 2013.02.18. 23:51:11

Haha, én nem is láttam még ezt a spamet. Konrád, itt a lehetőség, fel kell keresni, és ajánlatot kell tenni arra, hogyan kell jó minőségű kampányt folytatni :)

schmittpál 2013.02.19. 00:08:54

az is jó mondjuk, hogy az ebayen 4500 forint helyett szállítással 480-ért megkapod a reklámozott dolgot (nem tudom, hogy szabad-e mondani, hogy mi, mert ki van húzva a levélből a honlap)

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2013.02.19. 08:02:56

Nekem az jutott elsőnek eszembe, hogy az ízléstelenségnek is lehetne határa.
Viszont a webcímig el sem jutottam, nemhogy kattintottam volna rá.

puszt 2013.02.19. 09:12:02

Én is kaptam. A válaszom, a link megnyitása nélkül, azonnali volt: "Nem szégyelled magad? Takarodj a fiókomból!"
Felháborító, hova fajulnak a spamok. Csak a héten csarnokot építhettem volna, targoncát vehettem volna, stb. Ezek a megélhetési zaklatóknak már az is mindegy kinek küldenek ajánlatot. Egy ideje célozni sem kell?

puszt 2013.02.19. 09:20:22

Ezeknek egyébként közvetlen kárai is lehetnek. Ki az aki ennyi csalás, zaklatás után meghallgat, akárcsak egy mondatra is egy valóban rászorulóknak gyűjtő, segítséget kérőt? Ki nem zavarja el a telefon beszélgetést az alkalmazottnál kierőszakoló zaklatót? Miért nem ugyan az ez, mint amivel az utcán zoknit, horgászbotot kínáló díszpolgáraink zaklatnak? Ők még értelmesebbek is, hisz valami alapján kiválasztanak. A láthatatlan zaklatóknak pedig mindegy.

pollner · http://soreo.biz 2013.02.19. 09:48:08

Csak azért nem kötöttem fogadást tegnap arra, hogy fogsz erről a témáról írni, mert biztosra nem fogadok. Szerinted "az ötlet alapja nem rossz". Mi az hogy "nem rossz"? Suttyó, bunkó, ízléstelen. Szerinted akkor rendben lenne, ha temetkezési szolgáltatást , biztosítást stb. reklámozna?

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2013.02.19. 10:25:03

@pollner: Ezt írtam, egészen pontosan:
"Egyébként az ötlet alapja nem rossz. Ha sikerül érzelmeket kiváltani, akkor már fél sikert értünk el."
Vagyis az érzelem kiváltása, mint ötlet, az nem rossz. A tartalom rossz.

2013.02.19. 20:13:59

"Vagyis az érzelem kiváltása, mint ötlet, az nem rossz."

ne mondja már senki, hogy ha szarrákopkodok egy otvar terméket, akkor az jó??? vagy azt aki kitalálta?

ValakiÉn 2013.02.21. 18:52:06

"Ha szar szöveget írsz, az akkor sem fog működni, ha spamnek küldöd ki, na.

Üzenem ezt annak a spammernek, aki tegnap és ma megörvendeztette a fél hazai internetet a "Gyászjelentés" tárgyú emaillel."

Én meg üzenek Berényi Konrádnak: tévedsz. De ettől persze lehet véleményed, feltételezhetsz dolgokat. :-)

Mundr 2013.02.26. 09:28:50

Anyámat már telefonban is állandóan bombázzák a fantasztikus ajánlatokkal, kb. hetente. Ott is eljutunk lassan eddig a szintig :(