Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Célfetisizmus

Címkék: onlinemarketing weboldal

2013.02.19. kedd 23:30 Konrad

cel.jpgTervezés nélkül nem megy. Nem lehet úgy weboldalt készíteni, hogy a menüpontok és a tartalom kitalálásával kezdjük. A menüpontok és a tartalom már valamiért kell készüljön! Vagyis az első lépés mindig a cél meghatározása.

De ez annyire unalmas és elcsépelt már az én számból - annyiszor mondtam már. De nem, a mai napig nem természetes ez a megközelítés. A napokban, amikor egy weboldal projektel foglalkoztunk, tettem fel ezt a kérdést: mi a célja az oldalnak? És én voltam az első a projektben, aki ezt megkérdezte,

Mi a baj azzal, ha cél nélkül építkezünk? Hiszen így is lesz weboldal, így is lesz jelenlétünk. Ez igaz, de a felhasználóink nem fogják tudni használni. Ha nem tudjuk, mi mit akarunk, és nem vezetjük őket, vagy nem tisztázzuk, ők mit akarnak, és nem válaszolunk a kérdéseikre, akkor kapunk egy olyan bithalmot, ami valójában csak üzleti weboldalnak néz ki, de nem az. Sőt, rossz esetben még akadályozza is a normális üzlet kialakulását.

Megoldás? Soha ne feledd el feltenni a kérdést: MI A CÉLOM azzal, amit elkezdek csinálni?

MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! MI A CÉLOM! ...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr825093255

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mandiner.Média blogajánló 2013.02.20. 08:39:01

Ezt a posztot ajánlottuk a Mandiner.Média blogajánlójában.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Denton Cottage 2013.02.20. 10:55:19

Pedig mindenkinek megvan ám a maga célja a weblappal.

Csakhogy akinek averziója van bármiféle számítástechnikai és internetes témával szemben (populáció 90%-a); mindig booooorzasztóan elfoglalt (a pletyizés, fontoskodás, gumicsontrágás stb. még éppen belefér, de 2 percet gondolkodni, az már pont nem); valamint akinek zsebbevágó személyes érdekeltsége nincs a cégben (alkalmazottak - akár vezető beosztásúak is), annak gyakran ennyi a cél (CÉL! CÉL! CÉL!):

- kipipálni ezt a kötelező feladatot is

- csinálni valami éppen olyat, mint a versenytársé, csak "szebbet" (magyarán a saját szájízemnek jobban megfelelőt)