Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1144) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Itt kísértünk

Címkék: onlinemarketing

2013.02.20. szerda 22:26 Konrad

"Azt hiszed, hogy adnak
Amikor éppen elveszik
Nem neked adják el a dolgokat
Hanem téged adnak el nekik
Reklámháború, bomba nők
Gyönyörű áldozatok
Sajnálom, de én nem fogom
Senki arcát viselni a ruhámon
És nem tudom, hogy jön el a holnap
Nem tudom, mi az ami várni fog
De ha húsz év múlva a tükörbe nézek
Nem őket akarom látni ott
Pedig azt akarják, azt akarják
Azt akarják, hogy azt akard"

Az internet tökéletes eszköz arra, hogy meglássunk olyan dolgokat, amiket internet nélkül soha a büdös életben nem láthatnánk meg. Amikor kirakjuk a gondolatainkat, a véleményünket, az életünket - oké, nem az egészet, csak ezek egy-egy szeletét - akkor olyan dolgokat is megmutatunk, amiket amúgy a barátoknak sem mesélnénk el. Sőt, sok esetben magunk sem ismerjük fel, mit csinálunk - esetleg csak akkor, amikor visszanézzük, miket publikáltunk.

A világban rengeteg jó és rossz dolog történik, de az internet ezt a közvetlen közelünkbe hozza. Ezt tette a tévé is, az infotainment éppen erről szól, de a tévé korlátos eszköz: a csatornák fenntartása drága, a műsoridő véges. Az interneten nincsenek mennyiségi korlátok. Bármit és bármennyit közzé lehet tenni, ha azt elektronikus formában meg lehet jeleníteni, le lehet tárolni. Bármit.

Összeesküvés elméleteket. Őrült ötleteket. Rögeszme-futtatásokat. Sikertörténeteket. Boldogságot. Segítséget. Halált. Életet. Tényleg bármit.

Ezt a bejegyzést nem filozófálgatásnak szánom, valami egészen másnak. Arra szeretnék rámutatni, hogy nem az internettől lett jó vagy rossz a világ. És nem az internet tehet arról a rengeteg szemétről, ami onnan is ömlik ránk. Az internet a hozzáférést könnyítette és gyorsította meg. És nincs korlátja: nincs olyan szervezet, ember, bármi, ami a megjelenés előtt minősíti a tartalmakat. Emiatt minden esetben az események után loholunk, nem alakítjuk azokat. Valaki kiküld egy undorító tartalmú spam-et? Akkor tudsz lépni, amikor már megtörtént - kármentesz. Kiderül egy segítségkérő képről a Facebookon, hogy valójában egy weboldal reklámja? Még azzal is segíted, amikor felhívod erre a figyelmet. Kiderül egy gyerekről, hogy öngyilkosoknak segített a virtuális térben? Maximum szörnyülködni tudsz miatta.

Nincsenek kapuőrök. A felelősség az egyénekhez került, és meg kell tanulnunk ezt. De ezt nem lehet szabályozni. Pont a dolog jellege miatt a törvények sem segítenek, csak a gondolkozás.

Marketingesként a felelősségem világos: nem az MRSZ etikai kódexe, nem a hazai folytonosan változó törvények, nem az erkölcsi normák azok, amik a tartalommegosztást szabályozzák, csak a saját gondolataim.

Én vagyok saját magam első szűrője.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr545095088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.