Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sólyom Tomi: Jól van, ügyes vagy, kettes alá. (2022.09.08. 21:23) Online tanulni, tanítani
  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (583) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (46) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (178) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (116) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (393) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (247) közösségi média (23) kreatív (136) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (41) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1330) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (19) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (21) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (406) üzleti kommunikációs hónap (4) video (116) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (258) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Marketinges fejjel

Címkék: hiba onlinemarketing

2013.04.12. péntek 19:00 Konrad

ID-10048851.jpgAzt gondolná az ember, "marketinges fejjel" elsősorban a marketingesek gondolkodnak, pedig nem. Néhány vállalkozó ismerősöm tud igazán marketinges fejjel gondolkodni. Olyan ötletekkel, olyan szemléletmóddal rendelkeznek, ami alapvetően ösztönös, de működik. Néha kicsit megszégyenülve is érzem magam: nekem kéne ilyen okosságokat mondani, nem nekik...

Persze, ők benne vannak a saját üztelükben, és konkrét, forintosítható eredménye van egy-egy jó ötletnek. Így aztán ki is alakul a bevételnövelő marketinges szemlélet. Éppen ezért erős a kontraszt, amikor ennek az ellenkezőjét látom, főleg, ha olyan helyeken, olyan vállalkozásoknál, ahol egyébként megy a panaszkodás...

Így jártam tegnap is. Házat szeretnénk venni, költöznénk tovább, és találtunk is egy nekünk tetszőt. Pár hete az egyik ingatlanos portál felületén írtam is a hirdetőnek (ami egy iroda, természetesen, aki ismeri ezt a piacot, az ezen nem csodálkozik). Semmi választ nem kaptam. Sem egy automatikus visszajelzés, sem egy félig megírt mail, semmi. Nulla. Hát, gondoltam, biztos nem olvassa azt az emailt, ahova a rendszer küldheti az értesítést... de már önmagában is mekkora hiba ez? A mai piacon alig van vevő, és most van egy, aki érdeklődik, de nem kap választ!

Aztán tegnap eljutottam oda, hogy fel is hívom. Először megnéztem a neten - igen, ott van még a hirdetés. Aztán elmentem a házhoz (útba esett), és igen, kint van még a tábla. Ezek után felhívtam - nem vett fel. Estig vissza sem hívott (újabb hiba), majd amikor felhívtam, kiderült, a házat eladták, a szerződés aláírás alatt. Nos, mi történt ezek után? Megkérdezte, hol láttam a telefonszámot. Mondtam, a házon - erre elnézést kért, még nem vették le. Majd - letette.

És azóta is pislogok. Oké, elment ez a ház, de tuti van neki még jópár másik. Miért nem kérdezte meg a nevem? Miért nem írta fel a telefonszámom? Miért nem írta fel az email címem? Ez az ember nem akar eladni? Itt van egy konkrét érdeklődő - oké, el van adva, amit kérdezett, de ha van másik? Vagy lesz a jövőben? Én ezt nem értem.

Ebből az emberből teljesen hiányzik a fent emlegetett marketinges szemlélet. Ez az ember amúgy nem is nagyon akart eladni...

(Ja, egyébként Óbudán keresek házat, épelméjű áron, nem zsebkendőnyi telekkel, minimum 4 és fél szobával, és tömegközlekedés közelében. Nem egyszerű, tudom én...)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr185219996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aadaam 2013.04.12. 20:26:08

Az ingatlanügynök a biztosításügynök mellett a másik "félmunkanélküli" limbó-állapot. Ő nem eladni akar: túlélni.

Svéd Dezső 2013.04.12. 20:54:03

Tipikus kényszermunkás mentalitás.

Rabbit · http://rabbitblog.hu 2013.04.12. 21:17:01

nekem is ugyanez a tapasztalatom, nevetséges. az is az, hogy itthon nem lehet felbérelni egy ingatlanost (vagy legalábbis én nem találtam ilyet), hogy keressen nekem megadott paraméterek alapján albérletet, amiért természetesen fizetnék, mert baromira nincs időm ezzel foglalkozni. az irodák a náluk lévő lakásokat próbálják elsózni vagy még azokat sem, csak közlik, hogy ja, az már nincs meg. vagy felraknak áron alul kurva jó albérletet, ami 1 mp alatt elmegy, ahelyett, hogy az ügyfelüknek a legjobb dealt akarnák megkötni...

Wolf Gabor · http://www.MarketingCommando.hu 2013.04.13. 12:30:29

Ráadásul utána ezek azok, akik mindenkinek elmondják, hogy "a marketing hülyeség: hiába hirdetek, nem lesz belőle semmi" :)

Suckless 2013.04.13. 22:10:15

De ő ugye sales-es, nem pedig marketinges?

ciconia 2013.04.15. 12:58:47

Kb. 50-60 milláért keresel házat. Ha az ügynök eladott egy ilyet, abból neki van kb. 2 millája jutalékként. Abból elvan egy darabig. És egyáltalán nem valószinű, hogy van a portfoliójában még egy 50-60 millás ház a környéken.

Az albérletkeresési igényhez annyit, hogy vajon mennyit fizetnél érte? Meg kéne ugye nézni uszkve tiz potenciális albérletet, az minimum húsz munkaóra plusz sok telefon, benzinköltség, keresgélés a neten. Mennyit is adnál mindezért munkadijként? Mert ez a dolog lényege...


süti beállítások módosítása