Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Generációk

Címkék: kutatás mediahungary

2013.05.15. szerda 22:08 Konrad

ID-10046705.jpgTegnap délután és este többször felmerült a generációs különbség a médiahasználatban. Először Bernschütz Mária előadása kapcsán. A címe Az újmédiás reneszánsz-ember születése, a tartalma pedig egy kutatás eredményeinek (azok egy részének) a bemutatása a 'Z' generációról.

Ők a kütyüző digitális bennszülöttek, jelmondatuk pedig: Legyek sikeres! Jelenleg jobbára középiskolások. Mari az előadása kapcsán megosztott pár történetet, miket mondtak a válaszadók, és egy olyan kép alakult ki ebből, ami több, mint furcsa.

Először is: a kütyü határozza meg a Z generáció egy részének a viselkedését. Az okostelefon adta lehetőség, a mobilitás alapvetően formálja kultúrájukat, az értékrendjüket. Aztán a kütyü egyfajta státuszszimbólum is. Akinek van egy jobb eszköze, az önmagában a birtoklás miatt is menővé válik.

Szeretik megörökíteni amit lehet, nemcsak fotóval, de videóval is. És olyan dolgokra használják az internetet, amit el se nagyon tudunk képzelni - ezt eddig is tudtuk, de most újabb példákat is hallhattunk. A kutatás módszertana részben a személyes interjúk - aminek pontosan az az előnye, hogy olyan kérdésekre is kapjunk választ, amit magunktól fel sem tettünk volna... Például így kiderült az is, hogy mi az a Skype-szex.

Szülőként kicsit rémisztő is lehet ez a világ.

A téma tehát izgalmas, ez az előadás kapta a legtöbb kérdést, és jó sok újabb kérdést is generált. Így aztán este is felmerült egy-egy beszélgetésben a Z generáció. A média számára ugyanis fontosak, nagyon hamar ők lesznek a fiatal vásárlók - és illenék megtanulni, mi kell nekik. Márpedig nagyon más kell nekik.

Az internet marketing illetve média célú használata akkor lehet sikeres, ha megismerjük a felhasználókat. És most itt vannak azok a felhasználók, akik nagyon más módon élnek a hálón, mint amit megszoktunk. Kutatások nélkül esélyünk sem lenne megismerni őket.

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr395302267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Maggg 2013.05.16. 08:59:24

Üdv!

Lehetne kapni pár példát arra, hogy milyen "elképzelhetetlen" dolgokra használják a netet/kütyüt?

Ardó 2013.05.16. 12:24:21

facebook. 98%ban. 2%ot meg fel lehet osztani zene/text/kep sharing oldalak kozt. ill meg livechat/livecam szolgaltatasok kozt.
azert olyan sok minden ujdonsag nincs a nap alatt :)

szerintem.

Maggg 2013.05.19. 06:59:22

Hát, úgy látszik, nem volt elég értékes a kérdés ahhoz, választ kapjak rá. :(