Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Változó tévézési szokások

Címkék: onlinemarketing kutatás

2013.06.19. szerda 22:05 Konrad

tvtablet.jpgOlvasom a Nielsen kutatási eredményét arról, hogyan változtatta meg a tévénézési szokásokat a "második képernyő", vagyis az okostelefon és a tablet. Olvasom, és azon gondolkoztam, mikorra fog ez hozzánk olyan mértékben begyűrűzni, hogy érezhető legyen itthon is?

Mert van egy szűk réteg, aki biztosan pont így viselkedik, ahogy a kutatásban van: filmnézés közben adatokat keres (én még a moziban is képes vagyok ránézni az IMDB-re, ha pl. az érdekel, milyen magas egy színész vagy milyen másik filmben játszott), webezik vagy éppen a Facebookon lóg. De azt nem gondolom, hogy ez nálunk még a többség lenne.

Azt hiszem, nem elég önmagában az, hogy elterjedjenek az eszközök: az is kell, hogy a használhatóság és a használati tudás is "elterjedjen". A használhatóság alatt elsősorban azt értem, hogy valóban netezzenek is pl. az okostelefonnal, a tudást pedig azt hiszem nem kell magyarázni. Ez pedig félek nem fog egyik hónapról a másikra megtörténni.

De egészen biztosan ez a jövő: a tévé marad a nagyszoba közepén, a sugárzott műsorok lineáris nézése még sokáig megmarad, csak ez a tevékenység kiegészül a párhuzamos netezéssel a kézi eszközökön. Már csak azt kell jól kitalálni, hogyan lehet profi módon reklámra használni ezt a jelenséget. Pl. egy-egy QR kód a műsorok elején, hogy a hozzáadott információkat gyorsan és pontosan megtaláljuk...

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr25369747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Őrjöngő Sandy (törölt) 2013.06.20. 06:26:11

Tudom, hogy nem szép dolog ilyet írni tévés poszthoz és comment.com-on már leordítják a hasonlóakat írók arcát, de...

Hat éve változtattam tévézési szokásaimon. Nem nézek tévét. Megfigyelésem szerint egy cseppet sem csökkent a műveltségem, nyitottságom a világ sokszínűsége és kultúrája felé, ráadásul szinte egyáltalán nem bosszankodom szórakozás közben.

Igen, Internet.

Begérke 2013.06.20. 09:49:33

Nem értek ezzel egyet.
Szerintem a változás (direkt nem írtam fejlődést) két irányba vezet.
Az egyik az, hogy (szinte) minden családtagnak külön tévéje van: Kell egy a nappaliba, kell egy a gyerekszobába, stb. Biztos van egy legjobb tv is a családban, de nem nézi azt mindenki.
A másik: a teljes lemondás a tv-ről, főleg az internetet aktívan használók körében. Mert semmi nem szól mellette. A híradók őskövületek a nethez képest, ha valaki filmeket vagy sorozatokat akar nézni, bármit letölthet és cserébe megszabadul a sok reklámtól, az igénytelen műsoroktól és attól, hogy nem interaktív a tvzés.
Mi is ezt tettük, már 4 éve nincs tévénk és sokkal jobb így.
(Azt meg zárójelben írom, hogy 6-8 éves korig nem szabadna tv-t nézni a gyerekeknek, mert tönkreteszi a belső képalkotó rendszerüket és a fantáziájukat. Sajnos a valóság nem ez).

Shodan 2013.06.20. 10:00:42

Lol a hardkór Nerd tipusú embereken kívül senki nem néz adatokat mobilon még Tv nézés közben is :D

Zoltán Varjú · http://szamitogepesnyelveszet.blogspot.com/ 2013.06.20. 13:28:14

A Twitter nem is olyan régen vásárolta meg a Bluefin Labst, ami összepárosította a közzöségi média reakcióit a tévés tartalommal. Ez most a Twitter TV ad targeting néven fut kereses.blog.hu/2013/05/30/elindult_a_twitter_tv_ad_targeting

Azt hogy tartalomfogyasztás közben mi mást csinálnak az emberek nem tudom miképp lehetne mérni real time, de hogy csacsognak-e egy műsorról, azt viszonylag egyszerű megnézni...

human · http://yummie.hu 2013.06.21. 15:37:52

kár, hogy mindez a tv sorozatok még nagyobb butulására vezet, hiszen a nem figyelőnek még többször kell megismételni ugyanazt az információt, ahogy túl bonyolult sem lehet a történet, hiszen pillanatok alatt kimarad belőle.