Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Tesztelo.hu: Én a magam részéről nem gondolom, hogy Musk ennyire gonosz kapitalista lenne, de szá... (2022.04.29. 10:17) A Twitter és Elon Musk
  • Tesztelo.hu: Milyen kizsákmányolás? Honnan veszed ezt? Egyetlen cikkben, hírben nem lehetett ilyet olvasni. Mus... (2022.04.29. 01:11) A Twitter és Elon Musk
  • Motorogre: @]{udarauszkasz: Jó a felvetés, de kb. Te is tudod a választ. A "luxus"-fogyasztás minden régiób... (2022.04.28. 23:16) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: a vízen/bogáronélés és az évente új mobil és komplett ruhatárcsere között van pár... (2022.04.28. 14:20) Az idő az új olaj?
  • eßemfaßom meg áll: @]{udarauszkasz: olyan volt amilyen hét közben is (2022.04.28. 14:14) Az idő az új olaj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (579) analytics (5) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (5) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (23) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (110) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (386) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (131) kutatás (99) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1303) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (17) szakcikk (6) szövegírás (39) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (79) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (378) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (255) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Bezár a Google kulcsszóválasztó is...

Címkék: google onlinemarketing

2013.07.10. szerda 20:05 Konrad

Most, hogy megszűnt a Google Reader is, lassan semmi nincs biztonságban. Persze, szűntek meg korábban is szolgáltatások, de jobbára olyanok, amiket nem nagyon használtak a felhasználók. Vagy kikoptak onnan, vagy el sem kezdték használni. De a Google Reader az más. Ez valami felsőbb koncepció áldozata lett. És nem volt esély a megmentésére, ahogy hallom, még a Google cégen belüli aláírásgyűjtés sem segített. Állítólag a Google+ lesz a nyerő, pontosabban oda kellene átmennem, azt kellene használnom, és akkor valahogy olvashatok majd híreket.

ID-100142139.jpg

Valahol végül is értem én ezt, hiszen úgy kell valami siker a Googlenek a közösségi média terén, mint Facebooknak a mobil oprendszer, de nekem, mint felhasználónak, ez most nem jó. És még rosszabb, hogy ezzel nem állt le a Google.

Az új áldozat megint egy érdekes szolgáltatás: a Google Kulcsszóválasztó Eszköz:

extkeytools.jpg

Ez egy olyan külső eszköz, amit előszeretettel ajánlottam ügyfeleknek és tanítványoknak is. Kb. arra való, hogy megmutassa, egy-egy kulcsszóra milyen keresési forgalom várható, illetve ajánl még plusz szavakat is. Az eszköz végülis nem szűnik meg, csak beköltözik a Google AdWordsbe, vagyis regisztráció nélkül mostantól nem lehet használni. Hogy ez mire jó? Például az adatbázis építésre... Ha érdekelnek a Google adatai, add meg a sajátodat.

Örülünk? Én nem annyira... és félek, ez egy tendencia. Vajon mi lesz a következő? És ugye a kereső megmarad azért?

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr605399531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

b. á. 2013.07.10. 20:43:09

kereső: marad, sajnos, a levelezőrendszerhez hasonlóan, többminden megy a lecsóba: www.gwern.net/Google%20shutdowns Ha tudsz valami jó didaktikai fogást, amivel meg lehet értetni az ügyfelekkel, hogy ha Gmailt használnak, a karrierjüket kockáztatják, sőt többet is, írd meg hogyan! Ugyan addig örüljünk, amíg legalább a PGP-zett leveleket nem nyeli el a Gmail nyomtalanul, ha bizonyos tartalmú leveleket viszont igen - pl. a Google-szerverekkel kapcsolatos információk a levél törzsében, nem-megnyitható csatolmányok, stb.

Libretto · http://szviccs.blog.hu 2013.07.11. 10:14:37

Miért a kereső milyen? A SERP tisztára olyan, mint a józsefvárosi piac. Fizetősök, rosszul válogatott képek, majd az összes panda, pingvin update ellenére hitvány értékű találatok következnek.

Még a mélyben, nagyon longtail vannak talán-talán értékek, de a legtöbb júzer - félek - nem túl pallérozott.

Androsz · http://migransozo.blog.hu 2013.07.11. 14:15:18

A Google egy szennyes cég, monopolhelyzetbe erőlködte magát, majd ezek után már hosszú ideje nyírja ki a saját szolgáltatásait, amelyekre korábban ő maga próbált rászoktatni. Már csak az hiányzik, hogy a kereséshez is regisztráljam magamat. Akkora bukást keveset látni, ami akkor jönne össze nekik, még akkor is, ha tudom, hogy a felhasználó egy birka.

A Gmailről már sosem fogom megtudni, hogy miért ilyen népszerű. Alapszolgáltatások hiányoznak belőle, és nehéz elhinnem, hogy senkitől nem hallottak arról, hogy más levelezőportáloknál mi a minimum. A levelek továbbítását pedig sikerült teljesen bizonytalanná tenni, ma e-mailt küldeni már önmagában sem biztos siker, melléklettel pedig úgyszólván szerencsejáték. Ahelyett, hogy a címzettet figyelmeztetné kockázatokra, egyszerűen lenyeli a mellékletet vagy akár az egész levelet, akkor is, ha a felhasználó ott ül, és várja, hogy elküldjem neki a veszélyes mellékletet. Szar ez az egész. A kémkedéseikről már nem is beszélve.

Így teszi tönkre egy óriáscég a saját hírnevét. Le fogják pipálni a Microsoftot is.

Háta Más · http://www.artcharacter.hu 2013.07.11. 15:12:44

Lassan meg kell tanuljunk a DuckDuckGo-ra optimalizálni a weboldalakat :)
duckduckgo.com/

TomT 2013.07.11. 15:13:36

Értem a morgást, csak az okát nem. A google alapjaiban erről a tendenciáról szól. Senkit nem kellene, hogy meglepjen. Az viszont már egy másik kérdés, hogy miként lehet ezt megértetni a gyanútlan felhasználókkal (milliókkal).
Félek, hogy ez egy meddő próbálkozás lenne ott, ahol addig terjed a tudatos fogyasztók logikus gondolkodása, hogy egyazon mondatban ki bírnak takarni/sípolni egy komolytalan vállalkozást és fennhangon hirdetni egy másikat. "A nemmondhatomkimertreklámlenne cégnek láttam a játékát a FACEBOOKon". Mintha ez utóbbi valami nonprofit hivatal vagy segélyszervezet lenne. Mint a google...

KZsuzsa · http://deepindata.com 2013.07.15. 23:17:16

értem én, hogy fáj a külső kulcsszóválasztó megszűnése, de alapvetően az az adwordshöz van, annak megkönnyítésére, nem pedig SEOsok volumenmeghatározásos potyázására (még ha én is azt csináltam sokszor).

Miért adjon egy szolgáltatást "ingyen", ha azt nem arra használják, amire ki lett találva?

A Google egyébként se most kezdte ezt, elég komolyan gyomlál, ha kell, és ha sokszor nem is értünk egyet, azért mégiscsak egy profitért dolgozó cég.


süti beállítások módosítása