Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hi... (2020.03.29. 17:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1151) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (267) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Pornó nélkül az internet...

Címkék: onlinemarketing tartalom weboldal

2013.08.27. kedd 14:13 Konrad

...ráfér egy mágneslemezre, tartotta a mondás a múlt évezred végén. Most ezt kicsit átírhatjuk így: pornó nélkül az internet belefér egy hetilapba.

Poszt címmel új újságot indít szeptember 5-től a Lapcom kiadó, az online anyagokat szerkesztő lap főszerkesztője az Origo egykori főszerkesztője, Weyer Balázs lesz. 

Az új hetilap online tartalmakat fog szerkesztett formában utánközölni, első körben az Indexszel, az Origóval, a 444.hu-val, a Ténytárral, a Mandinerrel, a Portfolióval, az Átlátszóval, a Cinkkel, a Hír24-gyel és a többek között a Kreatív Online-t is kiadó Professional Publishing kiadóval állapodtak meg, de számos blogot is szándékukban áll átvenni. A lapban lesznek saját tartalmak is, elsősorban interjúk, táblázatok, infografikák, szerkesztői beköszöntők.

Merész elképzelés kiadni azt, ami már elavult az onlineban. Merész, de érdekes próbálkozás. Az a helyzet, hogy nem is új az ötlet, hiszen valamikor a kilencvenes években léteztek olyan újságok - nyomtatott havi és hetilapok - amelyek szemlézték az internetet, és ötleteket adtak, mit érdemes megnézni. Ez akkoriban nem is volt annyira rossz buli, hiszen az internetes penetráció 10% alatt volt, aki netezett, az nagyon sokszor csak korlátozott, lassú, drága hozzáféréssel rendelkezett. Így voltak, akik a tévéműsorhoz hasonlóan bejelölgették, hogy mit akarnak megnézni, és amikor nethez jutottak, akkor ezen a listán mentek végig.

ID-100183389.jpg

Nos, azóta az internet elterjedt. Már mobilon is gyorsabban és többet tudunk megnézni, mint anno a modemes neten (kapcsolt vonali internet, ugye). És a fenti újságok szépen-lassan el is haltak. Hogy miért? Lehet hármat találni.

Amúgy ezen új lap célközönsége:

A lapot azoknak szánják, akik nem életvitelszerűen interneteznek, nem online hírfogyasztók, nyomasztja őket a hatalmas tartalomkínálat, illetve jobban szeretnek papíron olvasni. 

Így leírva érdekesen hangzik. Kérdés, léteznek-e, és ha igen, miért fogják pont ezt a lapot megvenni, hiszen valószínűleg már van, amit olvasnak: HVG-t, Figyelőt, Heti Választ, 168 órát stb. Nem beszélve arról, hogy ráadásként azt a folyamatot látjuk, hogy a print felől a net felé tartanak az olvasók. A tabletek és az okostelefonok pedig már az extrémebb helyzetekben is használhatóak: wc-n ülve, a kádban, vagy éppen utazás közben, esetleg a strandon.

Így aztán én nem is igazán jósolok nagy jövőt egy ilyen lapnak. Pedig az ötlet nem rossz: szedjük össze az internet legjavát, és egyfajta minőségi válogatást adva mutassuk meg azt az igényes közönségnek. Igaz, ezt egy jól beállított rss olvasó is tudja, de sokan szeretik, ha másvalaki válogat. Erre egy portál is alkalmas lenne. Igaz, akkor viszont a fenti lapok nem partnerek, hanem versenytársak lennének hirtelen. És innentől máris kezdem érteni, mitől is lett ez a dolog érdekes azoknak, akik ki fogják adni.

Aztán, hogy hány példányt él meg? Lehet tippelni!

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr975480433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szűkebb pátriárka 2013.08.27. 15:10:37

Ha onnan nézem, hogy az internetezni nem tudó szüleim olykor megkérnek, hogy egy-egy cikket nyomtassak ki nekik a netről, mert hallottak róla a rádióban, akkor elvileg lehetne értelme egy ilyennek.

Másrészt viszont elképzelhetetlennek tartom, hogy pénzt adjanak ki egy ilyen újságért. Eleve a címét sem értenék. Sőt, a tapasztalataim szerint az aktív netezők egy jelentős része sem tudja pontosan, hogy mi az a poszt. Aki meg tudni véli, az sokszor keveri a kommenttel.

Szóval egyelőre eléggé szürreális kezdeményezésnek tűnik. Azért a Nádori-Weyer párostól nagyobb ötleteket vártam volna...

Xenovas 2013.08.28. 13:03:39

Nos, több kívánnivalót is hagy maga után. Egyrészt, mert manapság az internetes tartalom nagyon fragmentált, széles skálán mozog, és sokszor jómagunk sem tudjuk igazából, hogy mit szeretnénk olvasni - néha ehhez van kedvünk, néha pedig ahhoz.
Namármost, jönnek ők egy olyan ötlettel, hogy megkönnyítik a döntésünket, és véleményvezérként átvállalják ezt a nehéz feladatot. Nem mondom, hogy rossz ötlet, mert tényleg, egyes embereknek szükségük van arra, hogy minőségi cikkeket olvassanak, és nem biztos hogy van annyi idejük, hogy átnyálazzanak napi +10 online portált (a napi tízzel még sokat is mondtam, de a minőségért meg kell szenvedni).
A nagy kérdés csak az, hogy mennyire képesek belőni a célközönséget, akik hajlandóak a saját idejükért fizetni - hiszen az ő életüket könnyítik meg azzal, hogy megkeresik azt, ami érdekes lehet.
Ha nem lesz elegendő az, amit nyújtani tudnak, akkor bizony előbb-utóbb, de inkább előbb, csődöt mondanak.

A legnehezebb feladat úgy vélem, hogy ez lesz számukra, megtalálni azt a szegmenst, aki igényt tart az "útmutatásra". Lehet, hogy ez az összeollózott verzió olyannyira sikeres lesz, hogy még azok is megvásárolják, akiknek éppen kitelik az idejükből egy mélyebb netes szörfölés. Viszont ha ez bekövetkezne, egy új era is veheti kezdetét, amely újra értelmet ad a print médiának.

Kíváncsian várom az első számot.