Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hi... (2020.03.29. 17:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1151) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (267) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Szépen csomagolva jobban ízlik?

Címkék: tartalom weboldal

2013.11.26. kedd 21:31 Konrad

31051.gifA vs.hu napról-napra megteszi azt, ami a tartalomcsomagolás jelenlegi legfelsőbb szintje az online világban. Amikor indult nagy kérdés volt számomra, mitől lesz több, mint lesz más, mint a versenytársak. Úgy tűnik, ez a másság egy olyan forma, ami minőségében újfajta újságírást jelent. Igaz, egyelőre még csak monitor mellől, de az irány már nem rossz.

A vs.hu napi szinten elég egyhangú portál. Ahogy pár vélemény is írta: olyan unalmas, mint az Origó, de kevesebb cikk van rajta. És ez, lássuk be, alapvetően igaz is. Nincs a cikkeknek különleges nyelvezete, mint a 444-nek, nincs olyan megszokott hagyománya és pörgése, mint az Indexnek. Igaz, cserébe talán kevesebb az elgépelés, a szóismétlés. Figyelmesebb portál a vs.hu. Kis eminens, na.

Viszont van egy valami a vs.hu-n, ami egyre inkább úgy tűnik, nem egyszeri történet. Olyan multimédiás tartalmuk van, ami máshol nincs a hazai portáloknál. Jópár hete körbement egy ilyen cikk az ismerőseim között: ahogy scrolloz az ember lefelé, úgy jelennek meg egész képernyősen a képek, jönnek rá a szövegek, indulnak el a videók és a hangbejátszások. Olyan újság, ami tévé, de rajtunk múlik, mi történik.

Hogy mire gondolok?

Ez volt a külföldi példa.

És itt van néhány a vs.hu-tól: 6:3, Szegedhenge, Pályakezdő az űrben (volt más?)

Egyébként azt hiszem, ez az a fajta újságírás, ami minőségében is már több, mint a megszokott offline világ. Ezt már nem lehet egy napilapban vagy egy színes szagos magazinban reprodukálni. Erről beszélt évek óta Pollner is a Médiablogjában. Csak egy gond van: egy ilyen cikk elkészítése rengeteg munka és még több embert igényel. Egy ilyen cikk viszont nem fél napig él, sokszor egy-másfél hét után is ott látom a megosztások közt. 

Őszintén megmondom, a vs.hu számomra ezekről a cikkekről szól. Az összes többi szinte csak alibi, de ezek a Nagy Cikkek, a Mega rovat, maradandó. Olyan művek, amiket azt hiszem évek múlva is érdemes lesz visszaolvasni. És nekem ez az irány nagyon tetszik. Igényes és minőségi. Ez lehet a minőségi újságírás jövője.

Már csak azt nem tudom, miből lesz bevétele a vs.hu-nak...

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr865659665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

disfear 2013.11.27. 13:36:36

Van egy hátránya, mert a nytimes-os cikk esetében van értelme a grafikus megjelenítésnek (nagyon sokat hozzátesz a témához, segít keretbe helyezni, megérteni a történetet, tök jo hogy látjuk is egy hirben hogy mi az ami történik) addig a vs.hu-nál egyelőre még csak látványelem, sokszor tényelg csak dekoráció szóval igy inkább lassan már nekem unalmasabb harmadik nekifutásra is (a 6_3as cikk)..