Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • ozirisz: Szerintem is jobb lett az Index, közelebb áll most a függetlenhez. Persze az is jó, hogy van 24.hu. (2020.11.26. 13:37) Huszonnégy
  • Nagykörúton túli magyar: Az indexnek jót tett a megtisztulás, ez mára már egyértelmű. Persze aki olyan cikkeket akar olvasn... (2020.11.26. 09:46) Huszonnégy
  • steery: @Andy73: Biztos, hogy lesznek pozitív meglepetések is. Például: az ivermectin nevű féregirtó gyógy... (2020.11.25. 17:22) Mi lesz 2021-ben?
  • Billy Hill: Akkor a maja apokalipszis kapcsán össze volt keverve két számjegy (2012 vs 2021)... (2020.11.25. 11:18) Mi lesz 2021-ben?
  • Andy73: @steery: Fő a pesszimizmus. De komolyra fordítva a szót, ahogy a cikk túl optimista, a te forgató... (2020.11.25. 10:53) Mi lesz 2021-ben?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (548) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (229) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (3) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (41) érdekes (205) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (152) fórum (6) gépház (95) gerillamarketing (10) google (110) hiba (104) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (365) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (229) közösségi média (6) kreatív (112) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (28) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1176) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (322) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (69) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (295) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (242) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Vedd velünk!

Címkék: onlinemarketing üzlet

2013.11.28. csütörtök 22:55 Konrad

Ügyfelünk, a Veddvelem.hu csinált egy nem reprezentatív kutatást, így Karácsony előtt. Íme az ebből született sajtóanyag. Szabad terjeszteni is, sőt, kifejezetten megköszönjük az utánközlést!

Karácsonykor is kuponozunk!

Idén kétszer annyian tervezik, hogy kuponos oldalon vásároljanak karácsonyi ajándékot, mint tavaly – derült ki a Veddvelem.hu felmérésből.

A Veddvelem.hu idén novemberben készített nem reprezentatív felméréséből kiderül, hogy a tavalyi évhez képest kétszer annyian terveznek karácsonyi ajándékot venni kuponos oldal segítségével, mint tavaly. A korábbi évekhez hasonlóan várhatóan idén is a karácsonyi kiegészítők és a különleges ajándékok lesznek a legnépszerűbbek.

„A kuponos oldalak iránti érdeklődés az év utolsó két hónapjában kiugróan  megemelkedik. Az új regisztrálók száma ilyenkor a legmagasabb, sokan ebben az időszakban ismerkednek a kedvezményeket nyújtó szolgáltatásokkal. A vásárlási forgalom több mint felét az új regisztrálók teszik ki.“ -  nyilatkozta Kovács Ágnes, a Veddvelem.hu vezetője. „Úgy gondoljuk, érdemes már most elkezdeni a karácsonyi készülődést, ezért külföldi mintára mi is különleges ajánlatokkal jelentkezünk november 29-én, a Fekete Pénteken (Black Friday). Ezzel reméljük egy új hagyományt is elindíthatunk a hazai piacon.“

Az idei felmérésből kiderül még, hogy a válaszolók négyötöde hajlandó fizetni a jobb minőségű termékekért, és az is, hogy ilyenkor növekszik a férfi regisztrálók aránya, bár továbbra is a középkorú nők köréből kerül ki a legtöbb vásárló.

Karácsonyhoz közeledve a letölthető kuponos ajánlatok népszerűsége növekszik a legjobban. Sőt, még december 24-én is vásárolnak ilyen formában – akinek az ajándék beszerzése eddig nem sikerült, még mindig fordulhat egy online kuponos oldalhoz, és a kupont kinyomtatva egy szép borítékkal kész is a meglepetés.

A karácsonyi bevásárlás internetes piacán a webáruházak mellett a kedvezményeket nyújtó oldalak is egyre jelentősebb szerepet játszanak. A Veddvelem.hu várakozásai szerint a minőségi és az egyedi ajánlatok népszerűsége fog a legjobban növekedni.

A Veddvelem.hu 2013. november 19-24. között Facebook felhasználók körében végzett nem reprezentatív felmérést. A fenti eredmények részben erre, részben a saját statisztikai rendszer eredményeire alapozva születtek.

A Veddvelem.hu Magyarország első, termékekre szakosodott közösségi vásárlói oldala, amely 2010-ben indult el Magyarországon.  A Veddvelem.hu fontos szerepet szán a tudatos vásárlásnak, szemben az impulzív vásárlás koncepciójával. A harkály szimbóluma is innen való: kemény fejjel, kitartóan, jó célt is szolgálva!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr515666353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lendvai Norbert (törölt) 2013.11.29. 12:20:48

Az valami marketing fogás, hogy két egymást követő bekezdésben lényegében szóról-szóra ugyanaz van leírva?

Sok helyen találkozom ezzel a jelenséggel és nem kicsit, hanem nagyon idegesít. Volt, hogy ezért nem olvastam tovább egy cikket, blogbejegyzést…

Atisp · http://www.netgo.hu 2013.11.29. 14:05:21

A nem reprezentatív kutatás eredménye, akár teljesen eltérő lehet a valóságtól. Sok esetben az is jobb, ha nincs ilyen felmérés. Max akkor lehet ennek értelme, ha kuponos oldal saját kuponozói között csinál ilyen felmérést. Ez esetben viszont a kapott eredmények csak adott cégre vonatkoznak, amelynek publikálása ritkán indokolt.


süti beállítások módosítása