Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (558) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (43) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (97) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (371) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (9) közösség (240) közösségi média (14) kreatív (120) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (35) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1224) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (72) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (326) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (247) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Twitterre, magyar?

Címkék: onlinemarketing ajánló twitter

2013.12.12. csütörtök 22:10 Konrad

tweetbutton.jpg

Írtam már ról, hogy a Twitter sajnos mennyire mini szolgáltatás itthon, miközben nemzetközileg milyen jelentős. A mai napig rendszeresen megkérdezik ügyfelek, amikor tervekről beszélünk, hogy oké, Facebook, de a Twitter? Azt nem használjuk?

Hát, nem. Van olyan 20 ezer aktív felhasználó itthon. Ez pedig nem sok...

De miért? Illetve miért nincs több? Miért van az, hogy a Facebookon az átlagoshoz képest aktívabbak a magyarok, a Twitter meg ennyire el van hanyagolva?

Hát, erről tanulmányt nem olvastam, de leírom a véleményem:

  • a Facebookon annyira aktívak vagyunk, hogy nem marad idő/energia a Twitterre (komolyan, ez nem vicc)
  • bonyolult - mivel nem szimmetrikus a működés, és hiába jelölök be valakit, az még attól engem nem lát - ez így azért nem mindenki számára azonnal megugorható felállás
  • frusztráló - hiába írogatok, amíg nincs elég követőm, semmi hatást nem érzek
  • nincs tartalom - mégis, kit kövessek? Az érdekes emberek alig írnak, az ismeretlen embereket meg nem ismerem!
  • a többség a Facebookról beszél - akkor a Twitter biztosan nem érdekes!
  • a cégek sem használják a Twittert...

Pedig mennyi előnye is lenne a Twitternek!

  • alig van reklám
  • azok sem zavaróak
  • rövid, áttekinthető üzenetek
  • én állítom össze, kiket akarok látni (A Facebookon azokat látom, akik az osztálytársaim voltak, a Twitteren azokat, akiket szerettem volna, hogy az osztálytársaim legyenek.)
  • nincs korlátozás, akiket követek, azoknak a twittjeit mindig látom!

Vagyis cégeknek ideális lenne, és azt tapasztalom, forgalomterelésre sem utolsó eszköz, sőt! Most, hogy a Facebook elindult egy olyan irányba, hogy radikálisan korlátozza az elérhető felhasználók körét, érdemes lenne elgondolkozni azon, nem lenne-e érdemes több tartalmat gyártani a Twitteren. Mert ha lesz tartalom, akkor talán oda lehet még szoktatni felhasználókat...

Vagyis: Twitterre, magyar! Lássuk, ott is tudunk-e olyan aktívak lenni, mint a Facebookon!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr855688955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemzetikonyvtar · http://nemzetikonyvtar.blog.hu 2013.12.13. 08:49:17

Magyar Elektronikus Könyvtár: twitter.com/oszkmek 241 követő
Országso Széchényi Könyvtár: twitter.com/nemzetikonyvtar/ 566 követő
Örkény István: twitter.com/orkeny 70 követő

Óra indul!

Vajnoczki Bene 2013.12.13. 10:58:30

Sziasztok, elore is elnezest az ekezetek hianya miatt.
En azt veszem eszre, hogy sok embernek-akikkel egyutt dolgozom- az a velemenye a Twitter=rol, hogy ilyen erthetetlen kusza dolog . Valahogy azt latom, hogy a strukturajat nem ertik , illetve azt, hogy akkor most mit is kell ott csinalni.

Szerintem az ok amiert a Twitter ugymond hatterbe kerult az, hogy lenyegeben a Facebook az ami mindig megjelenik az emeberek szeme elott, hogy ott " Likeoljak" az adott ceg oldalat. Egyfajta ismeretlen erzes van az emberekben aztan ugyebar tudjuk, hogy az emeberek nagyotbbsege fel az ismeretlentol, ezert meg sem probalja megerteni, pedig teny es valo, hogy letisztultabb.
Szep napot

Vajnoczki Bence
www.bvjanoczki.com

Christabella Fashion · www.christabellafashion.com 2013.12.14. 21:30:49

Szeretem ,használom, de ahogy írtad, itt Magyarországon nem nagyon van kit követni... Sajnos. Akiket követek, mind vagy amerikai cégek, vagy nyugat európai, ill. amerikai emberek. Egy ideig követtem a hvg-t, de teleszórták mindenféle hülyeséggel, a címekből legtöbbször nem derült ki, hogy miről szól a cikk, úgyhogy unfollowoltam őket. Ennyi.

dani04.19. · http://www.home-max.hu/butor/kanape 2014.01.01. 20:39:17

Kedves Konrád!

Személy szerint nem ismerek senkit, akinek lenne Twitterr profilja, úgyhogy marad a facebook (egyelőre).

Üdv: Dani


süti beállítások módosítása