Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

RIP iWiW

Címkék: iwiw üzlet

2014.05.15. csütörtök 12:30 Konrad

Bejelentkezés___iWiW.jpgÉrteni értem az üzleti és egyéb okokat, de a legrosszabb, és túlzóan végletes lépésnek gondolom azt, hogy az Origó bezárja az iWiW-et. A valaha jobb napokat megért szolgáltatás mára persze kiüresedett, és nagyon kevesen használják - ámbár, tegyük hozzá, ez a nagyon kevés is több, mint sok közepesen ismert weboldal legszebb álmaiban is elképzelt forgalma.

Üzletileg talán megértem, de emberileg sokkal kevésbé, hogy miért kell kihajítani azokat a felhasználókat, akik nem annyira népszerűen a hirdetői körben.

Életgörbéjének végén a magyar közösségi oldal főként a vidéken élő, középkorú és idős felhasználók körében volt népszerű, közülük nagyjából hetvenezren léptek be naponta az oldalra az elmúlt hetekben is.

Gondoljunk bele: 70 ezer napi egyedi felhasználó... Nem kevés ám ez!

De tény, a rendszer fenntartása drága, ez a felhasználói kör nem túl jó "ajánlat" a hirdetők felé, és az Origó ezek szerinte alkalmatlan arra, hogy az iWiW nevet és az iWiW adatbázist elvigye más, jövedelmezőbb irányba. De miközben mindenhol azt olvasom, hogy az iWiW halála egy visszafordíthatatlan folyamat, eszembe jut, hogy volt azért olyan piac, ahol sikerült a Facebook mellett a helyi közösségi oldalnak életben maradni. Persze nem sok ilyen példa van, de az iWiW nem volt kicsi, nem volt gyönge! Ezt valakik valahol elcseszték, úgy hiszem. Talán majd pár év múlva lesznek szakdolgozatok, cikkek, elemzések, amik rá fognak tudni mutatni az elkövetett hibákra. Már most is tudnánk sorolni, de nem egy nyitott sírnál kell ezt megtenni.

Most inkább csöndben töltsük le a fennmaradt anyagainkat, és temessük el magunkban a hazai internet eme 12 éves szolgáltatását.

Béke bitjeire.

 

8 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr196169482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2014.05.15. 12:38:29

Konrád, az iwiw-et nem temetjük, nem személy volt, hanem egy termék, szolgáltatás. Amit lehetett volna nem elszúrni is. A tanulságokat pedig nem évek múlva, hanem most kell levonni, tanuljon belőle, akire ráfér.

szűkebb pátriárka 2014.05.15. 12:48:28

"iWiW adatbázist elvigye más, jövedelmezőbb irányba"

Azért ezzel próbálkoznak, lásd az adatbázisépítő nyereményjátékukat.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2014.05.15. 15:54:41

@Hammer: érzelmileg kötődünk hozzá (én legalább is), így az elvesztése hasonló, mint amikor egy távoli ismerős meghal.
Jelenleg részben az érzelmi töltet, részben üzleti okok miatt nem hiszem, hogy normális következtetések levonásra kerülhetnek.

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2014.05.15. 15:56:37

@szűkebb pátriárka: hát, próbálkoztak, ja. De nem volt benne nagy innováció...

hambig 2014.05.16. 08:59:41

Tökéletesen egyetértek. Ez volt Nekem is az első gondolatom. 70e felhasználó eléggé sok, az üzemeltetési költség nem hiszem, hogy olyan magas lenne, biztos vagyok benne, hogy bőven üzemszüneti pont felett vannak még. Azóta megy lefelé végérvényesen a dolog, hogy megvette az origo.

ancsika 2014.05.16. 10:37:02

Ősi zulu közmondás:

"amit a T megvesz, az meghal"

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2014.05.16. 12:54:33

tényleg még ma is 70ezren használják naponta?! jesszumpepi az egy nagyobb város lakossága.

Namely 2014.05.16. 15:34:10

Ha van rá pénzed, akkor vedd meg és üzemeltesd tovább.
Ha nincs, akkor meg ne szólj bele a nagyok dolgába.

UI: sirass el még pár életképtelen dolgot.