Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Le a spammerekkel: Sajnos az online helyesírás ellenőrzés sem mindenható. Hogy egyet értek, azt csak akkor fogja hib... (2022.06.17. 01:21) Írd helyesen...
  • geegee: Az összes rohadt reklámot össze kéne fogdosni a tévében és egy éjjeli 3-5 órás idősávba száműzni a... (2022.06.16. 04:14) Gerappa
  • Androsz: @Konrad: Ez a "Gerappa" nem olyan rossz ám. Van benne poén, és ez ritkaság. Annak idején látható v... (2022.06.15. 22:26) Gerappa
  • Konrad: @Androsz: a kérdés az, hogy a reklám ostobasága mennyire követő magatartás, és mennyire leegyszerű... (2022.06.15. 18:06) Gerappa
  • Androsz: Amikor még lehetett felvenni a tévékből, én is tettem félre magamnak reklámokat, nagynéha. Voltak ... (2022.06.15. 15:11) Gerappa
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (582) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (232) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (7) ebusiness (106) ekormányzat (3) előadás (24) email marketing (45) érdekes (210) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (174) fórum (6) gépház (99) gerillamarketing (10) google (115) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (6) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (391) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (245) közösségi média (22) kreatív (134) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (39) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1316) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (18) szakcikk (6) szövegírás (40) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (20) tanácsadás hónap (4) tartalom (80) tartalommarketing (4) telefon (3) turizmus online (5) twitter (11) üzlet (396) üzleti kommunikációs hónap (4) video (115) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (257) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Online marketing tippek: mitől függ a Facebook oldal elérés?

Címkék: online marketing tippek

2014.11.04. kedd 18:35 Konrad

omt_blog.jpg

Ahogy írtam, nem érünk el mindenkit a Facebook oldalra kirakott bejegyzéssel. De mitől függ, ki látja? A Facebook eredetileg egy EdgeRank algoritmust használt, amiben három tényező számított:

  • kapcsolat erőssége
  • súlyozás
  • frissesség.

Aztán tavaly egy kicsit ezen faragtak, és bejött még pár új szempont is, a bejegyzések típusa, a személyes beállítások, a bejegyzések büntetése (eltüntetés vagy spam jelentés), a hirdetések, a felhasználó eszköze amin Facebook-ot néz stb.

Összességében tehát a Facebook annak mutatja meg a bejegyzést, akinek szerinte érdekes lehet, és ezt algoritmussal számolja ki. Így aztán természetesen ez is bizonyos mértékig befolyásolható, majd látni fogjuk.

Mai tippünk: teszteljük folyamatosan a Facebook-on a bejegyzéseinket, milyen tartalmak, formák azok, amelyek több embert érnek el!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr306861695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ciconia 2014.11.05. 12:15:27

Ez nem hozzászólás, de nem találtam helyet, ahol leirhatnám a problémámat. Én nem vagyok járatos az internetbizniszben. Ezért lennék kiváncsi a véleményedre illetve arra, hogy van-e a magyar internetbizniszben olyan fogyasztóvédelmi szervezet, amely fellép az ilyen jelenségek ellen? Találkoztam egy nagyon bosszantó dologgal, ami alapján ugy tűnik, hogy az interneten bárki bármit hazudhat marketing céllal. Van egy webkresz.hu nevű oldal, aminek a tartalmához bankkártyával lehet hozzáférést kérni, illetve egy belépési kódot kapni. 2500 forint. A weboldalon az van meghirdetve hogy ezért a kódért két weboldal tartalmához, a webkresz.hu és a kreszmester.hu oldalhoz lehet hozzáférni egy hónapon keresztül. Ezek jó minőségűnek mondható tartalmak, a Kresz-vizsgára való felkészülésben hasznosak, és értelemszerűen elsősorban a fiatal korosztályt érintik. A probléma az, hogy ha az ember megvásárolja a kódot, csak a webkresz.hu oldalhoz fér hozzá, a kreszmester.hu oldalhoz nem. Miután reklamáltam, arra hivatkoznak, hogy a programozók dolgoznak a "hiba" kijavitásán, majd értesitenek. Legalább egy hete "dolgoznak" már rajta... Ismerősöm szerint ez konkrétan félperces meló, mig egy megvásárolt kódot beállitanak, ha valami miatt nem regisztrálta magától az automata. Ők felajánlották, hogy visszafizetik a dijat, csak adjam meg a bankszámlám adatait. Namost ez azért nagy átverés, mert az ember használni akarja azt az egy oldalt is, akkor is ha a másikat csak hozzáhazudták. Levelezésbe bonyolódtam a webkresz.hu oldal akárkijével - neve ugyanis nincs, a "webkresz csapata" levelez... - de ő mégcsak nem is érzi, hogy hibát követtek volna el, nem veszik le az oldalukról azt a reklámszöveget, ami mindkét oldalhoz való hozzáférést kiajánlja. Namost a 2500 forint ugye nem az az összeg, amiért én névvel-cimmel-ügyfélkapuval, stb. stb. beállok kérvényt irni és ügyintézni a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséghez. Ez simán csak annyi, hogy marhára pipa lesz tőle az ember, és szeretné azoknak a tudomására hozni, hogy hohó öcsikém, itt aztán téged át fognak verni, akik még nem fizettek nekik. Annyit a domain.hu-ról kideritettem, hogy a két weboldalnak nem ugyanaz a tulaja, és a bizniszt egy 10 ezres alaptőkéjű bt bonyolitja. Szóval a kérdésem az, hogy az interneten tényleg bármit lehet üzletileg hazudni? Vagy esetleg lehet a dolognak következménye is....


süti beállítások módosítása