Miközben folyamatosan arról beszélünk tanácsadóként, hogy a Facebook elsősorban brand építésre való. aközben a Facebook veszi ezt legkevésbé komolyan, és olyan eszközöket ad, amik az eladást segítik. Ilyen például az ajánlat hirdetése típusú bejegyzés.
Ha van egy termékünk, amiből maradt még pár darab, és azt nagy kedvezménnyel akarjuk eladni, akkor ez egy tökéletes megoldás lehet - ha kell, a Facebook nézi, mennyi van még, és ha elfogyott (mert az előre beállított számú ember lekattintotta), akkor le is állítja a megjelenést.
Ha tehát van egy Facebook ajánlatunk és azt szeretnénk hirdetni, arra a legjobb forma az ajánlatbeváltások hirdetési forma. Javasolt képméret: 1200x628 pixel, szöveg a képen itt is maximum 20 százalék lehet. A főcím 25, míg a leíró szöveg 90 karakter lehet.
Mai tippünk: ha használjuk az ajánlat típusú bejegyzést, akkor azt érdemes meghirdetni a célcsoportunknak. Figyeljünk oda, hogy ténylegesen annyi ajánlatot állítsunk be, amennyit be is tudunk váltani.
Utolsó kommentek