A Facebook-nál jól látható cél, hogy minél többet költsünk. Mert bár a szolgáltatás ingyenes, de bevételre szükségük van - ez pedig a hirdetési bevétel lehet. Így nemcsak egy külön kis menüben találunk hirdetési lehetőségeket, hanem pl. a bejegyzéseknél is.
Vagyis Facebook oldalunkon a bejegyzések alatt, az eseményeknél, esetleg az oldal tetején láthatunk ilyen lehetőséget. Ezek tulajdonképen egy egyszerűsített hirdetéslétrehozási felületek. Amiért mégis érdemes megnézni ezeket, az az, hogy itt a különböző költségkeretekhez a Facebook ad egy körülbelüli aktivitási számot. Azaz megmondja, hogy 1000 forint napi költségből pl. mennyi lájkot hoz az oldalra. A számok tájékoztató adatok, és nagyon nagy intervallumban mozognak, de érdemes figyelembe venni.
Mai tippünk: a Facebook-on is igaz, ha bármikor, bármire költünk, legyen reális célunk, és ezt előtte térképezzük fel. Erre használjunk minden lehetőséget, és szánjuk rá az időt. Ha vannak konkrét céljaink, úgy konkrét megtérülést is könnyebben tudunk számolni.
Utolsó kommentek