Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Dr Keynes: Okos poszt, mint mindig. Két kis megjegyzés: (1) Én mostanában PESTELE-t tanítok, legyen csak k... (2021.06.18. 10:41) Foci és marketing
  • evilwolf: De miért is kellene mindenkinek használnia az internetet? Főleg 70-80 év felett? Vagy bármilyen k... (2021.06.17. 10:05) Akik nincsenek itt
  • evilwolf: Ebben az országban érdemes mesélni. Sok a mesemondó, mert nagy a hallgatóság, aki el is várja, hog... (2021.06.17. 09:51) Esti mese
  • Konrad: @Kopasz Szuzukis: Ez b2c területen igaz, b2b-ben viszont sokszor nem lehet árat mondani, mert túl ... (2021.06.11. 14:18) Ghostolás
  • Kopasz Szuzukis: Talán meg kellene fordítani a dolgot:feltüntetni árakat. Legalább irányár-szinten. Rettentően elha... (2021.06.11. 14:13) Ghostolás
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (569) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (44) érdekes (207) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (98) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (373) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (17) közösség (240) közösségi média (15) kreatív (120) kutatás (99) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (5) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (36) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1239) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (9) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (73) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (339) üzleti kommunikációs hónap (4) video (114) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (249) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hagyomány, fegyelem, becsület, érdem

Címkék: mobil teszt

2014.12.14. vasárnap 13:51 Konrad

Amikor meghallottam, hogy az lesz a telefon neve, hogy "honor", nem egy iPhone verő csoda jutott az eszembe, hanem a Holt költők társasága című film eleje. Az, amikor a fiúk felemelik a zászlókat, és bevonulnak vele a terembe. A zászlókon pedig ez szerepelt: Tradition, Honor, Discipline, Excellence.

vlcsnap-2014-12-14-12h05m00s45.png

Vagyis a gyártók elérték, amit a névvel akartak: egy olyan világba repített a "honor", amikor még számított a tartósság, a megbecsülés, a többiről nem is beszélve. Igaz, azzal, hogy a telefon neve Honor 6, rögtön átrepültem egy kicsit a scifik világába, ott szokás az ilyen címadás (gondoljunk csak a District 9-re). De azt hiszem, ez a név így nagyon ügyes választás. Pozitív jelentéssel bír, valami jóra számítunk, ad egy alap hangulatot. Mennyivel jobb ez a név, mint a Doogee például, ami szintén egy (Androidos) telefon neve? Na ugye!

A telefonhoz egyébként egy ügyes teszt akció keretében jutottam elvileg egy hétre, gyakorlatilag lassan a harmadik hete használjuk, kicsit megnyújtottuk a tesztidőszakot (ezúton is elnézést kérek azoktól, akik emiatt kapják meg később a készüléket). Azért gondolom ügyesnek a PS:PRovocative akcióját, mert nemcsak a szokásos szakújságírói és szakbloggeri körnek küldte körbe a telefont, hanem bővítette a kört más véleményvezérekkel is. És olyanoknál olvastam így a telefonról, akik - hozzám hasonlóan - nem elsősorban a mobilokkal foglalkoznak.

honor6.jpg

Első gondolatom az is volt, hogy nem is a telefonról írok egy online marketing blogon, hanem erről az ügyes közösségi média akcióról: hogyan lehet sok helyen megjelenni egy egyébként jó minőségű, de semmi különlegeset nem jelentő termékkel? Mert a telefont elnézve, lássuk be, nem kapunk olyan csodát, ami miatt tömegek állnának sorba a gyártó Huawei boltjainál (nem beszélve arról, hogy nincsenek is ilyen boltok).

Ugyanakkor megismerve a telefont, tökéletesen meg tudom érteni, miért kellett ez az akció. Ez a Honor 6 nem egyszerűen egy Huawei telefon, nem egy kínai kacat tucatkészülék. A Honor 6 egy nagyon jó telefon, kimagaslóan jó ár/érték aránnyal. Le is lövöm a poént: ha valaki megbízható, nagytudású okostelefont akar, ami még jól is néz ki, és nem akar sok tízezer forintot fizetni azért, hogy valami S-betűs vagy A-betűs márka jele legyen rajta, akkor ne habozzon, irány az Edigital, és perkálja le érte a bruttó 105 ezer forintot, ennyiért jobbat itthon - számlával, garanciával, szervízzel és újonnan - nem nagyon fog kapni.

Egyébként elég jó összehasonlítási alapom van, egy a Honor 6-hoz sokban hasonló készüléket használok a Telenor jóvoltából immár lassan két éve, ez pedig egy SONY Xperia Z. A Honor persze egy új készülék, ennek megfelelően nagyobb processzorral (8 magos, jelentsen ez bármit is), és most végtelennek tűnő belső memóriával (3 giga, te jó ég). Persze nem vízálló, szemben a Z-vel (ami amúgy bő egy év után már szintén nem víz- csak maximum cseppálló, kb. addig bírták a tömítések, na).

Tehát van egy jó telefon, ami nem is néz ki rosszul (persze ez ízlés kérdése), benne az összes csúcsizével, és ezt kell behozni egy olyan piacra, ahol az emberek vagy nem is számlálják a pénzüket és kifizetnek lényegében bármennyit, hogy egy bizonyos márkát vegyenek meg, vagy csak az számít, hogy minél olcsóbb legyen a cucc. Nem egyszerű kihívás, hiszen ezen a piacon márkát építeni csak nagyon sok pénzzel (milliárdokra kell gondolni), sok idő alatt (inkább évek, mint hónapok) lehet. Szerencsére a Huawei nem ismeretlen márka, sokan használnak (elégedetten) ilyen telefont, inkább azt kell megmutatni, hogy a Honor 6 versenyképes a csúcsmobilok piacán.

A készüléken Android fut, a majdnem legújabb 4.4.4 Erről kár is többet magyarázni, azt tudja, amit az Androidos telefonok tudnak. Van egy saját megjelenítő programja, ami persze adott esetben cserélhető (én speciel a SONY ilyenjét szoktam meg, nekem már a Samsungé is furcsa, ez meg főleg, de ugye ízlések és szokások...). És hozza mindazt, ami elvárható. A szokásos stressz tesztnek vetettem alá a telefont: odaadtam a lányaimnak játszani. Az lett a konklúzió, hogy nem akarták visszaadni. Ami - tudva, hogy egyébként egy Galaxy Nexus 10-es tablet az itthoni etalon - nem rossz eredmény. És marketingesként azt hiszem, ez számít: legyen egy jól használható, szerethető terméked, nagyon versenyképes áron. Erre már lehet építkezni!

Visszatérve tehát a PS-PRovocative akciójához: nemcsak sok helyre eljuttatták kipróbálni az eszközt, de ráadásul egy játékot is kreáltak köré. Ha kell ilyen készülék (és ha kipróbálod, hidd el, kellene fog!), akkor gyere, és állj sorba érte: http://www.forthebrave.hu/

Lényegében egy közösségi, megosztós, az elérést honoráló játékot csináltak, ami kellően érdekes azoknak, akik amúgy is aktívak a neten. Kell ennél több? Én a falamon legalább három alkalommal találkoztam ismerőseim által a telefonnal. Azt hiszem, innen már csak a vásárlási szándék kell. Hacsak nem kapok Karácsonyra valakitől egy Honor 6-ot...

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr826981621

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása