A tartalom a király. Talán ennyit is elég lenne leírnom, hogy megértsük, mi is a tartalommarketing lényege. Ahhoz, hogy döntsünk, ahhoz, hogy valamit megtudjunk, információra van szükségünk, információt fogyasztunk. De az olyan információval tudunk mit kezdeni, amit megértünk, és természetesen ami abban segít, amire kíváncsiak vagyunk.
Vagyis relevánsnak és a mi tudásunknak megfelelő tartalom az, amire szükségünk van.
A tartalommarketing az utóbbi években vált igazán fontossá, mert mostanra aprózódott szét annyira a média, mostanra lett annyi célzott csatorna, hogy a különböző célcsoportoknak más-más tartalmat gyárthatunk. Mert a tartalommarketingnek ez a lényege: az egyes célcsoportjainknak személyükre szabott tartalmakat készítünk, és juttatunk el azokon a csatornákon keresztül, amiket ők fogyasztanak.
Mai tippünk: ismerd meg a célcsoportjaid információszerzési szokásait, hogy tudd, mely csatornákon keresztül érheted el őket!
Utolsó kommentek