Ahhoz, hogy hatékony tudj tartalommarketinget folytatni, meg kell ismerned az ügyfeleidet. Ez a megismerés persze nem azt jelenti, hogy név szerint kell tudnod, ki kicsoda, hanem azt kell megismerned, hogyan gondolkodnak, mi alapján döntenek, mik a vágyaik, mik a félelmeik.
Ahhoz, hogy nekik szóló tartalmakat tudj készíteni, pontosan tudnod kell, mi érdekli őket. Ugyanis azt fogják elolvasni, megnézni, ami számukra érdekes. De nem elég ezt tudnod, azt is tudnod kell, hogy mi mozgatja meg őket. Mik azok az igények, vágyak, elvárások, amik irányítják a cselekedeteiket. És ami talán még ennél is egy kicsit fontosabb: mik a félelmeik, mik azok a dolgok, amiktől tartanak, amik esetleg elriasztják őket a cselekvéstől.
Ha megismertük a motivációkat, ismerjük az elvárt stílust, akkor már nincs is sok dolgunk: elkezdhetünk tartalmat gyártani!
Mai tippünk: ismerd meg a célcsoportod motivációit, hogy tudd, miről szóljon a nekik szóló üzenet!
Utolsó kommentek