Az online marketing nem egy statikus tudomány. Ahogy változnak a szolgáltatások, ahogy változnak a fogyasztói elvárások, úgy változik mindaz, amit online marketingnek nevezünk. Ráadásul ez a változás gyorsabb, mint azt más területen megszokhattunk. Az interneten számos olyan szolgáltatás van, aminek elindítása nem igényel hosszú ideig tartó fejlesztést, nagy beruházást, így a piaci környezet is gyorsan változhat.
Ebből következően, aki online marketinggel foglalkozik, annak folyamatosan kell képeznie saját magát. Nem lehet egyszerűen csak megülni, és örülni, hogy valamit tudunk, ez a tudás nagyon hamar elavulhat. Legyen szó a közösségi médiáról, legyen szó kampánykezelésről, mérésekről, folyamatosan kell képeznünk magunkat.
Ezt megtehetjük blogokon keresztül, de sokat segítenek a (célirányos) konferenciák, workshopok is. Sőt, sok olyan terület van, ahol érdemes képzésekre is elmenni, nemcsak az alapok megszerzése miatt.
Mai tippünk tehát egyszerű és triviális: ha az online marketinggel akarsz foglalkozni, akkor folyamatosan tanulni kell.
Utolsó kommentek