Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Grál lovagok

Címkék: onlinemarketing

2016.05.02. hétfő 16:06 Konrad

gral_1.jpg

Hogy mi az a (Szent) Grál? A Wikipedia ezt írja róla:

Hogy mi is a Grál, azt nem egyszerű meghatározni. A Brockhaus-Enzyklopädie szerint az Artúr- és Parzival-mondakörhöz kapcsolható középkori költemények titokzatos, szent tárgya, ami a birtoklójának földi és égi szerencsét (és boldogságot) kölcsönöz. A Grált csak a kiválasztott személy találhatja meg, ám sosem mutatkozik meg olyan formában, hogy származása és formája pontosan meghatározható legyen.

Én azokat a marketing módszereket nevezem Szent Grálnak, amelyekre egy-egy Grál lovag rámondja: ez a tuti, ez visz mindent, ez lesz a legjobb megoldás, biztosan megoldja a problémáidat!

Amennyire a Szent Grál története meseszerű, és nem a bizonyosság, hanem a hit határozza meg a létét, pont annyira meseszerű minden olyan marketing módszer, amely tuti mindenre tökéletes. Vagyis a gyakorlatban nincs sem Szent Grál, sem tuti marketing. De ettől persze még Grál lovagok vannak.

A Marketing Grál Lovagjai egy-egy területhez értenek, felkapják az aktuális bullshiteket, és minden hozzá nem értőnek csillogó szemmel és faaaantasztikus Facebook posztokkal magyarázzák, miért kell az ő megoldását választani. Persze alapvetően nem mond hülyeséget, pontosabban nem csak hülyeséget mond. Hiszen az ilyen belobogtatott Szent Grálok nagyon is jó marketing eszközök - éppen csak nem jók mindenre. De ettől még a Grál lovag ezt fogja nekünk ígérni.

Az elmúlt 15 évben az online marketingben elég sok Szent Grállal találkoztam. Egy időben ez volt az e-mail marketing, máskor a Google keresőhirdetések, aztán a keresőoptimalizálás, később a Facebook, majd mostanában a tartalommarketing. Az a szép az egészben, hogy ezek mind nagyon jó eszközök, és használjuk is az összeset - éppen csak nem Grálok. Nem fogják egymagukban megadni a földi és égi szerencsét, az örökéletet és az ingyensört (akinek ezen kettő utóbbi kell, az szavazzon a Kétfarkú Kutya Pártra!).

A Grál lovagok tevékenysége tehát nem elsősorban azért baj, mert amit kínálnak, az nem lenne jó. Azért baj, mert könnyű elhinni nekik, hogy van egyszerűbb út, van lehetőség egy eszközzel megváltani világot, de legalábbis megoldani a marketingünket.

Nincs így. Szent Grált senki nem kínál, aki komolyan veszi a marketinget. Sok kis kelyhet igen, amelyek hol több, hol kevesebb sikerrel segítenek a marketingünkben. Ezért kell egészében figyelni a dolgokat, és elfelejtenünk a Szent Grált a marketingebn.

A Grál lovagoknak pedig megmondani: ha Artúr király visszajön, és kihúzott kardjával rámutat egy eszközre - akkor talán! foglalkozunk az igazukkal. Addig marad a tervezés és a sokféle eszköz együttes használata.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr908680496

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása