Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Mesterséges Geci: Szerintem nem lenne szabad teret adni az AI által készített tartalmaknak. Mostanában fedeztem fel ... (2024.07.05. 07:34) Mesterséges intelligencia, mesterséges tartalmak - podcast
  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (597) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (234) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (11) ebusiness (109) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (213) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (120) hiba (113) hírek (37) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (63) keresőmarketing (234) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (141) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) MarketingMozzarella (7) Marketing és környezetvédelem (6) Marketing Mozzarella (9) media (3) mediahungary (4) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (7) minicrm (7) mobil (35) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (43) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1369) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) podcast (9) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (10) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) suu (3) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (85) tartalommarketing (6) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (438) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (5) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hol vagytok, bloggerek?

Címkék: blog üzlet

2017.09.11. hétfő 15:54 Konrad

blog-684748_640.jpg

A héten lesz ez a blog 12 éves (és a cégünk a hétvégén lett 15 éves), van tehát némi rálátásom arra, hogyan változott a blogolás az elmúlt évtizedben. Mivel részben a tartalommarketing előretörése, részben némi üzleti divat miatt ismét népszerűek a szakmai blogok, talán érdemes egy kicsit erről is beszélni.

A változás elég jól megfigyelhető. Bő tíz éve a blog újdonság volt, kerestük a helyét a kommunikációban, az üzleti blogger inkább érdekesség volt, látványosság, nem megszokott valami. Így aztán némi kitartással és nem nagyon rossz írásokkal hírnevet is lehetett szerezni. Ami viszont a legtöbb bloggerből hiányzott, az a kitartás. Az oka talán mindegy is, de nagyon kevés blog maradt meg, és még kevesebb olyan blog van, ami hasonlóan évtizede működik. 

Másrészt rengeteg a fiatal a szakmában, ami egyrészt nagyon jót tesz és szükséges, másrészt sokan érkeztek úgy, hogy nem látták, nem ismerték a régi szakmai, marketinges blogokat. Így látok hasonló hibákat is, mint láttam tíz éve.

Például a mai napig működnek a copy-paste blogok, amik valamilyen külföldi hírt, blogbejegyzést másolnak több-kevesebb pontossággal. Látom az áltémákat, amik akkor lesznek bejegyzések, amikor az íráskényszer megvan, de mondanivaló nincs. És persze látom a direkt értékesítés célú bejegyzéseket is.

Amit viszont nem látok most, az a blogok közti együttműködés. 2017-ben a marketinges szakmai blogok célja egyértelműen az eladás, akár ismertség (brand) építésen keresztül, akár direkt sales posztokkal. Nem cél a közösség-építés, nem cél a szakmai együttműködés. A közösség építés célja, ahol van, a vevőszerzés. 

Persze tíz éve se volt ez annyira erős, de a mai napig tartó ismertségek épültek csak abból, hogy blogoltunk.

A mai szakmai blogok kis újságok. Szakmai cikkek érzelmek nélkül, közösség nélkül. A mai szakmai blogok írói nem bloggerek, hanem vállalkozók, szövegírók. A mai szakmai blogok célja nem az edukálás, hanem az eladás. És ezzel együtt a mai szakmai blogok egyre profibbak.

Változik a világ. Érdekes lesz figyelni a következő tíz évet, merre haladunk tovább.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2412821476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hammer · http://car-pencil-etc.blog.hu/ 2017.09.11. 16:19:57

És a mai szakmai blogok célja sok esetben az, hogy legyen friss tartalom a céges weboldalon, amit a google be tud indexelni


süti beállítások módosítása