Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @szepipiktor: Hát, van jelenleg kb. 2,2 milliárd nem gondolkodó ember a Földön ezek szerint. A Fac... (2018.09.24. 16:20) Facebook - a te bulvárod
  • szepipiktor: A facebook nem portál. Valójában hasonló egy falusi buszmegálló hirdetőtáblájára, ahol mindenki cs... (2018.09.24. 13:58) Facebook - a te bulvárod
  • maxval balcán bircaman: Engem nem tud a FB sarokba szorítani. A legkülönbözőbb politikai irányzatú médiákat lájkoltam, íg... (2018.09.24. 05:56) Facebook - a te bulvárod
  • Szuttty: Hali! Egy ideje foglalkoztat az online marketing, és ehhez kérnék tőletek kisebb segítséget, útmu... (2018.07.21. 16:49) Hogyan mondjam el neked...
  • Konrad: @kereso: az a baj, hogy sokan csak a marketinget érintő részekre koncentrálnak. Egy vidéki vasipar... (2018.05.23. 11:35) A Nagy GDPR Hiszti
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (226) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (139) fórum (6) gépház (92) gerillamarketing (10) google (109) hiba (100) hírek (35) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (207) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1130) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (263) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (238) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

14 tipp arról, hogyan tarts előadást konferencián

Címkék: üzlet

2018.01.25. csütörtök 10:48 Konrad

hand-977641_640.jpg

Tegnap volt az idei Cicerók és Cicerínák konferencia, amit az Evolution, Media Hungary és Internet Hungary konferenciákat szervező Csermely Ákos szervezett. A konferencia célja az, hogy a konferenciákon előadást tartók jobb előadásokat tartsanak.

Nem ez volt az első ilyen konferencia, de ismerve a hazai előadói kultúrát, nem is ez lesz az utolsó. Bár én csak az előadások kb. felét tudtam megnézni, de sikerült néhány nagyon hasznos tanácsot felcsípnem, és sok más dolgot pedig megerősítettek abból, ahogy készülök. Összeszedtem a számomra legfontosabb tanulságokat:

  1. Tervezd meg az előadásod. Az előadás elkészítésének első néhány lépésében nincs szükséged PowerPointra, elég egy üres papír.
  2. Tudd, mi a célod. Ez nem az előadás szigorú tartalma, hanem az, amit el szeretnél érni: szakértőnek mutasd magad, hozzáértőnek mutasd magad, felkészültnek mutasd magad - egyrészről. Másrészről: többet tudjon a hallgatóságod a témában, vitát generálj, gondolkozzanak el, megerősítsék a tudásukat stb.
  3. Tudd, mi az a 2-3 üzenet, amit át akarsz adni.
  4. Ismerd meg előre a hallgatóságot: tudni kell, kinek adsz elő.
  5. Ismerd meg előre a termet, ahol előadsz, és a technikát, amit használni fogsz. Milyen messze lesz a közönség? Lesz hangosítás? Kézi mikrofon lesz, állvány, vagy esetleg mikroport? Mit tud a projektor felbontásban és színben? Ha kell az előadásodhoz internet kapcsolat, akkor az mennyire stabil és gyors?
  6. Adj egy jó címet az előadásodnak. Ez olyan címadási feladat, mint egy újságcikkben vagy blogbejegyzésben.
  7. Legyen egy íve az előadásodnak: könnyen át lehessen tekinteni, honnan indulsz és hova akarsz benne eljutni.
  8. Ne írj egy diára sok szöveget! A sok alatt én már a két mondatot is értem. Az előadás nem felolvasóest, a diáknak a feladata a keretek tartása és az érdeklődés felkeltése, a lényeget te mondod.
  9. Kicsi lesz a felirat. Bátran használj nagyobb betűket, ha azt akarod, hogy a terem hátsó falához támaszkodók is el tudják olvasni.
  10. Minél bonyolultabb technikai feltételek kellenek az előadásod megtartásához, annál biztosabb, hogy megszívod, és baj lesz vele.
  11. Próbálj. A kész előadást többször el kell mondanod, mérve az időt, tényleg belefér-e az 50 dia a 10 percbe...
  12. Próbálj. Ha már ott vagy az előadás helyszínén, menj fel a szünetben a színpadra, nézd meg, mit fogsz látni. Ha teheted, a mikrofont is próbáld ki.
  13. Próbálj. Minél több időt szánsz a próbára, annál jobb lesz az előadásod. Ahogy Kaszás György mondta nekem tegnap: három előadás van. Az egyik az, amit szeretnél megtartani. A másik, amit megtartottál. A harmadik, amilyen lehetett volna az előadásod.
  14. Végül: hacsak nem direkt azért hívtak, ne reklámozd magad. Nem kell dia arról, hány éve mit csinálsz te és a céged. Ha jó az előadásod, úgyis megkeresnek, ha vacak, akkor meg örülj, ha nem jegyeznek meg.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7013602081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.