Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (142) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1138) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Blogírási ez+az

Címkék: blog onlinemarketing gépház

2019.01.09. szerda 15:42 Konrad

blog.jpg

2005. szeptemberében indult ez a blog, és sok éven át írtam nagyon lelkesen, volt időszak, hogy naponta. Aztán néhány éve azt vettem észre, hogy a kommunikáció átterelődött a blogokról a Facebookra, először Facebook oldalakra, majd a Facebook csoportokba. A jó blogok pedig lassan eltünedeztek, és amik maradtak, azok jobbára egy-egy cégnek vagy tanácsadónak a reklámfelületei lettek.

Ezzel együtt az is világossá vált, hogy a mélyen szakmai bejegyzéseket kevesen olvassák, a bulvárosabb bejegyzéseket nagyságrendileg többen. Vagyis egy-egy jó téma (pl. a Facebook, az Instagram) és ahhoz valami ütős szöveg tuti magas olvasottság, itt a Blog.hu-n akár Index címlap is lesz, de ha leírom, hogyan kellene egy amúgy a legtöbb céget érintő folyamatot végigvinni, az alig talál olvasót magának.

Így ezek a változások együtt, plusz a megnövekedett munkamennyiség azt okozták, hogy az elmúlt néhány évben rendszertelenek lettek a bejegyzések. Van időszak, amikor hetente írok, de van, hogy akár egy hónap is kimarad. Az ok egyszerű: akkor írok, ha van időm és témám.

A napokban kicsit visszanéztem pár évvel. Arra kellett rájönnöm, tíz évvel ezelőtt a stílusom is más volt: kicsit nyersebb, és sokkal belemenősebb. Nem egy olyan témám volt, ahol "nekimentem" cégeknek, magukat szakértőknek nevezőknek. Úgy tűnik innen nézve, mintha az egyfajta lázadó időszak lett volna.

Hiányzik. Hiányzik az az időszak, amikor lehetett úgy blogolni, hogy a szakmát érdekelte, lehetett úgy blogolni, hogy nem reklámozod a saját céged, lehetett úgy blogolni, hogy itt, helyben jöttek a kommentek, nem valahol a Facebookon.

Ezért arra gondoltam, hogy ismét megpróbálom felvenni a régi lendületet, és olyan tartalmakat írni, amelyek szakmaiak, és talán belemenősek is. A reklámozást pedig kicsit megtartom a reklám felületeknek, de azért egy-egy eseménnyel vagy fontosabb hírrel házunk tájáról itt is fogok jönni.

Addig pedig: miről olvasnál szívesen?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3014551554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tartalmasnok 2019.01.09. 17:24:08

tervezésről -elvégre év eleje van ...