Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (543) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (142) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (109) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (357) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (96) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1138) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (55) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (64) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (265) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Én is voltam influencer

Címkék: onlinemarketing közösség

2019.04.30. kedd 15:12 Konrad

web2_2_451.jpg

2005-ben kezdtem el írni ezt a blogot. Akkor még annyira újdonság volt ez az egész közösségi médiás világ, hogy szinte névről ismertünk mindenkit, aki magyar nyelven bármilyen tartalmat állított elő, sőt, rendszeresen össze is jártunk. Aztán pár év alatt annyira népszerű lett a felhasználó tartalom, hogy többünknek ismertséget és népszerűséget is hozott. Amit aztán volt, aki kihasznált, és voltak sokan, akiket elsodort az élet más felé.

Én a cégünket, az Onlinemarketing.hu-t a blogból nyert ismertséggel tudtam felépíteni. Akkoriban még nem volt jellemző az olyan direkt bevétel, mint manapság a youtuberek vagy instás influencerek világában, de később ez is megjelent, és lettek támogatók és hirdetők is.

Volt bő öt év, amikor a blogolás volt a fő ismertségnövelési lehetőség.

Néhány dolgot akaratlanul is megtanultam ebben az időben. Egyrészt az irigység és az ismertség együtt jár: sokaknál éreztem, hogy csupán az ismertség miatt nem lehetettem se szép, se okos. Másrészt az ismertséggel együtt jár az is, hogy rámköszönnek konferencián, de akár az utcán is, és amikor visszakérdezek, honnan ismerem, kiderül, olvassa a blogomat. Ehhez persze kellett, hogy legyen fent fotó - de az a kezdetek óta adott volt. Harmadrészt sokan az írásaim alapján pozicionálnak be, az vagyok, ami a blogomon látszik. Végül: a blogos tartalom sokkal tovább él, mint a Facebook (vagy az Instagram). A mai napig olvassák a bő tíz éves bejegyzéseket is.

Plusz adaléka a szöveges közlésnek, hogy egy-egy általam írt mondat visszaköszön a mai napig szakdolgozatokban is.

Figyeltek rám, figyelték, mit írok, jöttek a visszajelzések. Aztán idővel a blogolás kevésbé lett érdekes, jöttek az új platformok, és én is ritkábban írok. Mára nem számítok influencernek, még akkor sem, ha tudom, ma is olvasnak elég sokan. Mondhatnám, így múlik el a világ dicsősége. De igazából ez természetes. Az elmúlt bő évtized alatt rengeteget írtam, de rengeteget változtam. És rengeteget változott a világ is. Mára a népszerűséghez videót kellene gyártanom, ismét hetente sokszor kellene tartalmat generálnom, és nem ártana elővenni az egyszerűbb, de jelenleg pörgő témákat.

Mert így válhatsz influencerré: legyél érdekes, legyél aktuális, legyél ott, ahol a közönséged pörög. Ha ez megvan, akkor már csak egy csipetnyi szerencse kell, hogy fölkapjanak. És máris beállhatsz a sorba a befolyásolók között.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3314795492

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.