Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (9) ebusiness (107) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (112) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (434) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Zenei youtubert kerestünk

2019.09.12. csütörtök 09:59 Konrad

69072286_388133161903534_2933823719593738240_o.jpg

A nyár egyik love projektje volt a Hear Hungary Zenei Youtuber kerestetik versenye. A Hear Hungary vezetőjével, Szarka Józseffel pár éve dolgozunk együtt zenei feladatokon, elsősorban zenekari promóciókon. Mivel a Hear Hungary a Sony Music hazai képviseletét is ellátja, így több olyan feladat is felmerült, amelyre jó megoldást valamilyen önálló zenei csatorna elindítása adna.

Innen indultunk. De ahogy lenni szokott, nem vezet egyenes út sehova, így sok ötletelés után arra jutottunk, hogy nézzük meg, mennyire megy a fiataloknak a zenei kritikák készítése - lehetőleg nem írásban, hanem más formában. 2019 van, a fiatalokat már nem print kiadványokban érjük el, nem blogokon, hanem Facebook-on, Youtube-on. Ez is adta az ötletet a versenyre.

Nem voltunk előzmény nélkül: a Hear Hungary korábban csinált több sikeres gitáros kerestetik versenyt, ez adta az alap mintát. Ehhez kellett kitalálnunk, milyen feladatot adjunk, és ki legyen a zsűri. Végül öt előadó művét választottuk ki öt különböző műfajban, amelyekről rövid, 5-10 perces videót készíthettek a versenyzők. A zsűri feladata pedig a legjobb 10 kiválasztása volt.

A verseny két fordulóból állt, az első forduló az elkészített videók rangsorolásával zárult. A közönség is és a zsűri is 5-5 versenyzőt juttatott a döntőbe.

De a döntő már nem virtuális volt: a 10 versenyzőnek élőben kellett bemutatniuk - természetesen felkészülést követően - a műsort, a zsűri előtt.

A verseny a nyár végén zárult, a Music Television tárgyalója adott helyet a döntőnek.

Tanulságos volt. Ugye nem zenét kedvelőket kerestünk, hanem olyanokat, akik hajlandóak és képesek zenei kritikát készíteni, videó formában. Ez pedig nem jelent tömegeket. 5-10 perces műsort összerakni felkészülést és némi tapasztalatot igényel. A versenynek nem volt előzménye, így igazából a nevezők sem tudhatták, mire számítsanak, mennyire lesz ez komoly verseny. Úgy gondolom, többen nem neveztek azért, mert bár képesek lettek volna a feladatra, de nem érezték magukat megszólítva. Hogy miért, azt a verseny vége felé már kezdtük sejteni. A legfőbb ok pedig az, amit írtam: nem az adott zene szeretete a legfontosabb célzás, hanem a videó készítési képesség.

Végül sokkal pozitívabb eredménnyel zárult a verseny, mint azt előzetesen gondoltuk. Részben azért, mert végül jelentkeztek elegen, részben azért, mert sokkal jobb produkciók születtek, mint azt előzetesen gondoltuk.

Egy ilyen jellegű feladat, egy ilyen jellegű verseny az "influencer" célcsoporttal természetesen nem működik a nélkül, hogy bevonjuk őket. A mi választásunk Paul Street-re esett, aki már pár éve visz egy nagyobb Youtube csatornát. Az ő tapasztalata és tudása sokat segített a versenykiírás pontosításában és természetesen a kommunikációban is. Ő volt idén a verseny arca.

Végül 3-4 olyan jelentkező is volt, akik közel azonos - magas színvonalú - produkciót tudtak mutatni. Nehéz volt a választás, de a 2019-es Zenei Youtuber Tehetségkutató győztese Endrédi János lett.

A verseny weboldala: https://youtuber.strm.hu/

Youtube csatornája: https://www.youtube.com/playlist?list=PLBnjjsjXzlXT6_9sT6LPeKnF348FhQpd2

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8415066372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása