Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (101) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (359) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (212) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1143) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Elhiszed?

Címkék: onlinemarketing tartalom

2019.09.19. csütörtök 16:39 Konrad

town-sign-924570_1280.jpg

Az élet egyszerű. Elhiszed?

Ha ezt megeszed, lefogysz. Ha ezzel bekened a fejed, újra kinő a hajad. Ha ilyet iszol, boldogabb leszel. Ha nálunk vásárolsz, szebb lesz a napod.

Elhiszed?

Az a baj, hogy a fentiek akár igazak is lehetnek. Valakinek. De lehet, neked pont nem. Minél általánosabb dolgot mondasz, annál nagyobb az esélye, hogy sokak számára igaz lesz. Például egy magyarnak a tengerparti nyaralás jellemzően pozitív üzenettel bír. De van olyan ismerősöm, akit ez nem érdekel, ingyen se menne. Egy ínyenc számára az osztriga - ha friss - különleges csemege. A nagylányomat kiverné a víz, ha meg kellene ennie. Számomra fontos kérdés, hogy milyen az autóm felszereltsége, motorja, fajtája, és ezeket tudom is. Ismerősöm látott egy autót, kérdeztem, milyen volt, az volt a válasz: piros. Őt nem érdeklik az autók.

Amikor nagyobb közönség felé kommunikálunk, akkor értelemszerűen egyszerűsítünk. Nem szólíthatunk meg mindenkit, mert nem tudunk megszólítani mindenkit. Olyan példákat kell tehát hoznunk, ami minél több ember számára közös. Ezért könnyű a barátoknak történetet mesélni, és ezért nehéz jó történettel előállni egy nemzetközi hallgatóság előtt.

Olyan tíz éve még a televíziós műsorokból vett példák jók voltak közös élménynek. Vagy amikor egyetemistákat tanítottam akkoriban, lehetett jönni a Harry Potteres példákkal. Mára ugyanilyen korú közönséget akkor tudok megszólítani, ha ismerem a youtubereket. Sajnos még közös olvasmányélmény is kevés van.

Pedig az üzenetemet akkor fogják elhinni, akkor leszek hiteles, ha számukra is érthető példákat hozok. A közös élmények, a közös kulturális háttér nagyon fontos kommunikációs eszköz. A közösségi médiában is ez fogja megteremteni a hitelességet: ha olyanról tudunk beszélni, amit a követőink, a közönségünk ért és érez. Ettől válik az, amit mondunk, hihetővé.

És akkor elhiszed.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7815131086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.