Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Dr Keynes: Főleg itt. De a többi platform is olyan, hogy ha valami szélsőséges, megosztó poszt va... (2019.12.04. 12:12) Hogyan öljük meg az internetet
  • Dr Keynes: Csak itt nem kommentelnek, vagy más csatornán sem? FB? Amúgy igen: azzal hogy túl sok vélemény ér... (2019.12.04. 12:09) Hogyan öljük meg az internetet
  • teéjesenmindegy: "Több ezer gyerek és fiatal követeli pénteken a Parlamentnél, hogy a politikusok végre tegyenek a ... (2019.11.28. 10:41) OK, boomer!
  • DFK: Nagyon jó példát láttam erre a nagyképű, teljesítmény nélküli boomerező csapatra a munkahelyemen. ... (2019.11.28. 06:31) OK, boomer!
  • enrikokaruszo: @Tompahawk: hát, ha te nem akarsz kényelemben megöregedni, van rá megoldás?! (2019.11.27. 20:56) OK, boomer!
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (110) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1145) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Direct 404?

Címkék: hiba onlinemarketing kampány

2019.11.11. hétfő 09:25 Konrad

error-2129569_640.jpg

Kevés kellemetlenebb dolog van egy kampányban, mint az, amikor a kattintás után egy hibaüzenetet kap az érdeklődő. Ennek több oka is lehet, például ha a hirdetésnél valaki elrontja az url-t, vagy ha a weboldalon elkerül máshova a tartalom. Esetleg ha a weboldal leáll.

Képtelenség minden landing page-t naponta folyamatosan ellenőrizni, legalábbis kézzel. De vannak rá szoftverek (mi is használunk néha ilyet), amelyik képes folyamatosan figyelni beállított oldalakat. No persze, azt is ellenőrizni kell, hogy a hirdetés is rendben van-e.

A Facebook-on például, ha egy weblapot beállítunk érkezési oldanak, akkor annak kivonatát is bizonyos hirdetéstípusoknál megmutatja. Ha itt ezt látjuk: 404, akkor lehet egy olyan gyanúnk, hogy valami hiba van a túloldalon. Mutatom, mire gondolok:

upc_hiba1.jpg

Ezt a hirdetést láttam a hétvégén, több alkalommal is. Kiemelem, miről is beszélek:

upc_hiba2.jpg

Ezek után nem lepett meg, hogy kattintás után ez fogadott:

upc_hiba3.jpg

Itt valaki valamit elfelejtett ellenőrizni, nem? Vagy leállt ez az oldal a hétvégén. Kellemetlen, hiszen aki erre a nem létező landing page-re érkezik, az inkább otthagyja az oldalt, és most nem lesz ingyen HBO-ja.

Tehát: figyeljünk, ellenőrizzünk. Triviális kérés, de láthatjuk, a nagyok is hibázhatnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3815300732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.