Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Dr Keynes: Főleg itt. De a többi platform is olyan, hogy ha valami szélsőséges, megosztó poszt va... (2019.12.04. 12:12) Hogyan öljük meg az internetet
  • Dr Keynes: Csak itt nem kommentelnek, vagy más csatornán sem? FB? Amúgy igen: azzal hogy túl sok vélemény ér... (2019.12.04. 12:09) Hogyan öljük meg az internetet
  • teéjesenmindegy: "Több ezer gyerek és fiatal követeli pénteken a Parlamentnél, hogy a politikusok végre tegyenek a ... (2019.11.28. 10:41) OK, boomer!
  • DFK: Nagyon jó példát láttam erre a nagyképű, teljesítmény nélküli boomerező csapatra a munkahelyemen. ... (2019.11.28. 06:31) OK, boomer!
  • enrikokaruszo: @Tompahawk: hát, ha te nem akarsz kényelemben megöregedni, van rá megoldás?! (2019.11.27. 20:56) OK, boomer!
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (544) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (73) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1148) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (266) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Marketing és környezetvédelem

Címkék: Marketing és környezetvédelem

2020.01.21. kedd 11:42 Konrad

earth-683436_640.jpg

Fiatalon harcos környezetvédő voltam. Be akartam lépni a Greenpeace-be, és kifejezetten foglalkoztatott az emberi környezetpusztítás kérdése. Akkoriban aktív tájfutó és természetjáró voltam, sokat jártam az erdőket, így valahol ez is motivált.

Aztán az élet elsodort más irányba, végül közgazdász lettem, és pl. környezet-gazdaságtan című tantárgyunk is volt, ahol sokkal árnyaltabban megismertem ezt a kérdéskört. Mára a környezetvédelem, a fenntartható fejlődés és az emberi tevékenység hatása a világunkra olyan kérdés lett, amit nem lehet kikerülni. Én a magam részéről ennek örülök, de azt is megtanultam, hogy a lehetőségeink végesek. A világra való ráhatásunk kicsi, de nem is ez a fő probléma, hanem sokkal inkább az a világrend, amiben élünk. Jelentős változásokhoz jelentősen kell változtatni ezen a világrenden, ami sokaknak azt jelentené, hogy romlik a megszokott életminőségük, le kellene mondani a már megszerzett javakról.

És még ez sem lenne elég, hiszen folyamatosan nő az emberiség létszáma, és mindez zömmel olyan helyeken történik, ahol sem akarat, sem tőke, sem tudás nincs ahhoz, hogy mindez ne okozzon környezeti károkat.

A marketing egy olyan szakterület, aminek léte és működése feltételezi a fogyasztást, feltételezi azt, hogy verseny van. Igen, létezik olyan reklám, ami nem fogyasztásra ösztönöz, és a politikai propaganda is reklám, de azért az a fajta marketing, amiből élünk, elsősorban a kereskedelemhez köthető. Márpedig ez egy fontos kitétel: a környezetvédelem sok olyan területet kell érintsen, amiből a marketingesek élnek.

Plusz a marketing önmagában is szennyező. A hagyományos reklám olyan eszközöket használ (pl. papír), ami előállítása önmagában környezetterheléssel jár, de az online marketing sok eleme is annyi plusz energiát igényel, amely már kimutatható lenne. A marketing - és ezen belül a reklám - tehát egyértelműen nem tesz jót a környezetnek. De a marketinghez tartozó ármegállapítás is sok kárt okozhat, ha nincs átgondolva: az egyet fizet - kettőt kap pl. bizonyíthatóan túlfogyasztáshoz vezethet. A csomagolások sem nevezhetőek környezetbarátnak... Tudnám folytatni.

Nekünk, marketingeseknek is végig kell gondolnunk, mit tehetünk a környezetvédelemért. És itt most nemcsak arról van szó, milyen módon támogatunk ezzel foglalkozó szervezeteket, hanem pl. arról is, milyen tanácsokat adunk az ügyfeleinknek, vagy hogyan alakítjuk ki a folyamatokat a cégünknél. Igazából egyfajta paradigmaváltásra volna szükség. Arra, hogy hajlandóak legyünk mást csinálni, és ez a "más" olyan legyen, amely kisebb környezeti terheléssel jár.

A hogyanra még nem tudok egzakt választ adni. De el kell kezdenünk keresni a megoldásokat, ha azt akarjuk, hogy ne mi legyünk az egyik okozói a környezeti katasztrófáknak. És persze főleg azért kell ezeken gondolkozni, hogy megőrizzük az a Földet, amit szüleinktől kaptunk, és a gyerekeink fogják örökölni.

Folytatás - valamit tenni kell.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr815418060

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.