Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • elizon pucsnik: Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy keves... (2020.04.05. 09:46) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik,... (2020.03.29. 21:45) Miért nem maradsz otthon?
  • Belzebubo: @Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelm... (2020.03.29. 21:42) Miért nem maradsz otthon?
  • Konrad: @Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályró... (2020.03.29. 17:52) Miért nem maradsz otthon?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (545) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (102) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (144) fórum (6) gépház (93) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (31) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (214) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (22) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1153) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (4) üzlet (269) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (239) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Miért nem maradsz otthon?

Címkék: media

2020.03.29. vasárnap 14:14 Konrad

7qxyolr3ri4ske9fs.jpg

Sokan nem értik, miért van az, hogy hiába van tele minden média azzal, hogy maradj otthon, mégis százak, ezrek mennek mindenfelé. Idősek is, fiatalok is: nemcsak akkor mozdulnak ki, amikor kell, hanem igyekeznek fenntartani az eddigi életvitelüket, és nem foglalkoznak a veszéllyel. Holott tudjuk, látjuk, olvassuk, hogy ez milyen kockázatokat rejt.

Jellemző hozzállás az, hogy "velem úgyse történik ez meg". Nemcsak nálunk van ez így, más országokban is láthattuk, hogy sokáig voltak a "tagadás" fázisában.

De miért nem hisznek a híreknek? Miért alakult ki ez a hamis biztonságérzet?

Egyszerűen azért, mert ami a tévében van, ami a médiában megjelenik, az sokak számára nem a valóság, hanem egy szórakoztató műsor, szórakoztató tartalom. Jó esetben legyintenek rá, rosszabb esetben egyszerűen fikciós történetnek tartják.

Nem szeretnék se politikai, se egyéb példát hozni, mennyi más olyan hír volt az elmúlt években, amelyek katasztrófákról szóltak, amelyek ijesztgettek, de valahogy soha nem velünk történt, vagy meg se történt végül. De ha valaki végiggondolja, fog találni a saját emlékezetében is ilyet.

Olyan 28 éve, amikor kommunikációs elméletet tanultam, akkor mondta azt egy tanárom, hogy a gyerekeknek ami a tévében megjelenik, az a valóság. Így a valóság része a mese is: Törp Papa ott van a tévében, meg lehet venni a boltokban, olyan tányérból eszik a gyerek. Tehát valóság. Itt most valami fordított helyzet van, kicsit olyan ez, mint a mesebeli fiú, aki farkast kiáltott, és amikor tényleg jött a farkas, senki nem hitt neki. Hát, a média évek óta ijesztget minket, de amikor tényleg jön a baj, akkor nem hiszünk neki.

Akkor fogjuk elhinni, ha velünk történik. Ha megbetegszik a szomszéd, a családtag, ha magamon is érezni fogom a tüneteket. És akkor majd ugyanazok az emberek, akik most felelőtlenül viselkednek, elkezdik szidni a médiát, miért nem szóltak, hogy baj lehet...

Nagyon nehéz elszakadni a megszokott életvitelünktől. A magyarok többsége konzervatív, nehezen viselik a változásokat, nehezen viselik a bizonytalanságot. Most viszont ha élni akarunk, változtatnunk kell, és a mindennapjaink részévé vált a bizonytalanság. Meg kell tanulnunk így élni.

Régen volt háború az országban, így már egyre kevésbé vannak meg azok az ösztönök, azok a tapasztalatok, amelyek ilyenkor segíthetnek. Újra kell tanulnunk mindent.

Azt is, hogy maradjunk otthon, ha ezt kéri a média. Vegyük komolyan. Legalább most!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5215569250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Belzebubo 2020.03.29. 17:46:50

Kedves Posztoló! Te attól a korosztálytól vársz beletörôdést, aki azon nôtt fel, hogy mindenbôl hiány van. Hogy mindent magának kell megszereznie. Hogy mindent neki Kell elintéznie, személyesen, mert egyébként csak igérgetést kap. Hogy megoldja okosba. Hogy 30+ évig be volt zárva, de utána megnyilt elôtte a világ. Aki Woodstockot hallgatott és Szelid motorosokat nézett. Aki úgy szocializálódott, hogy a politikusok és a média csak hazudni tud és neki tudnia kell a sorok között olvasni. És ebben az elmúlt 30 év csak megerôsitette. Aki egész életében küszködött hajtott, hogy valahogy fennmaradjon.... Tôlünk várod, hogy most üljünk otthon bénán, mások kegyelmében bizva? Hát ahogy a római mondás tartja: hajózni Kell (élni nem)

Konrad · http://onlinemarketing.blog.hu 2020.03.29. 17:52:42

@Belzebubo: Nem várok senkitől semmit, sőt, kínosan ügyeltem, hogy ne beszéljek egyik korosztályról sem. Azt próbálom magyarázni, miért nem fogadja el úgy általában a magyarok egy jelentős része azt, amit a média mond. Amúgy nemcsak az öregek nem maradnak otthon, a fiatalok sem. És persze minden korosztályból vannak sokan, akik meg otthon maradnak.

Belzebubo 2020.03.29. 21:42:39

@Konrad: nyilván én csak a magam nevében beszélhetek illetve talán egy szűk réteg - városi, értelmiségi hátterű emberek érzéseit próbálom leírni. Csakhogy nekem már sok ez a propaganda, különösen ami az idősebbeknek szól, mintha csupa magatehetetlen gyengeelméjűt kellene győzködni. Nyilván betartom az ajánlásokat, de ha valamit intéznek kell, amit nem lehet neten, vagy telefonon, akkor bizony ki fogok menni, nem kell gyámkodni fölöttem

Belzebubo 2020.03.29. 21:45:45

@Belzebubo: Elnézve egyébként az üres utcákat, villamosokat, buszokat, vonatokat, nekem úgy tűnik, a nagy többség megérti és be is tartja az intézkedéseket

elizon pucsnik 2020.04.05. 09:46:47

Az,hogy ha megteheted,maradj nyugton a v@lagadon otthon,az nem gyámkodás.Az lenne a cél,hogy kevesebb esélyt adjunk a ragálynak a robbanásszerű tombolásra.Épp elegen vannak azok,akiknek menniük k e l l. Ezt remélem nem kell kifejteni bővebben.A hazudozásról írottakkal egyetértek,anno én is kétkedéssel szívtam a friss céziumos levegőt, pedig a jó Jani bácsi még bíztatott is rá.