Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Sportman89: Köszönöm ezt a bejegyzést a onlinemarketing.blog.hu/ oldalon. (2020.09.24. 15:36) Itt a vírus, hol a karácsony?
  • Drizari: Mi lenne? Átváltozik kormányoldallá. A kérdés úgy helyes: mi lesz az idex.hu munkatársaival? (2020.07.23. 11:11) Mi lesz veled, Index.hu?
  • MAXVAL birсaman közíró: Az Index lassan tisztul, a folyamatnak még nincs vége. (2020.07.23. 09:40) Mi lesz veled, Index.hu?
  • FF: Ha testületileg felállnak és indítanak valami újat, habozás nélkül átmegyek. (2020.07.22. 18:55) Mi lesz veled, Index.hu?
  • Benbe: Nem vagyok marketinges, csak tudatos reklámfogyasztó, illetve tartalom-megjelenítő, de teljesen eg... (2020.04.19. 22:31) Miért utálnak minket?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (228) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (39) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (146) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (102) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (216) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (23) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1159) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (31) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (65) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (274) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Telex.hu - az új remény

Címkék: ajánló telex.hu

2020.09.16. szerda 10:36 Konrad

 31398.jpg

Amikor július végén az Index.hu várható változásáról írtam, akkor kifejezetten kicsi esélyt adtam annak, hogy csak közösségi adakozásból el lehet indítani a korábbi újságírókkal egy új lapot. Ennek elsősorban gazdasági és médiaszokásbeli okai vannak, és a logika azt mondja: 2020-ban még jelentős tőkével sem lehet egy új márkát felhúzni online, egyik napról a másikra.

Szerencsére most úgy néz ki, tévedtem. És ritkán örülök annyira a tévedésemnek, mint most.

A legújabb hírek szerint az Indexnél felmondott újságírók nagy része, legalább ötvenen, sikeresen vágnak bele egy új lap indításába. Sikerült nekik az, ami eddig még senkinek a hazai médiapiacon: egy ígéretre, egy talánra - és egy jó névre - össze tudtak gyűjteni közösségi adakozásból egy hét alatt annyi pénzt, ami biztosítja, hogy elindulhat egy új oldal, és nemcsak elindulhat, de az első néhány hónapot minden más bevétel nélkül túl is élheti.

Az új lap a Telex.hu nevet kapta. Sokat lehetne vitatkozni, filozofálgatni a néven, én azt gondolom, ez egy kiváló név. Könnyen, gyorsan megjegyezhető, kellően eltérő és mégis kellően hasonló, mint az Index.hu Nincs védjegylopás, nincs az Index név átalakítása, van egy régi-új név (ahogy az "index" szó is többjelentésű), és van egy hatalmas várakozás.

Annyira hatalmas várakozás, hogy amikor ezeket a sorokat írom, már 31 ezer fölött jár a támogatók száma. Ennyi támogatója az Index.hu-nak sem volt (igaz, ők nem egy remény életrekeltésére kértek).

Nem tudom, milyen lesz a Telex.hu, de ismerve a régi-új stáb egy részét, nem számítok arra, hogy rossz lesz a tartalom. Kritikus lesz, laza lesz, és ha valóban megmarad egy 50 fős stáb, akkor széleskörű és pörgős is lesz. Várom, milyen lesz a design, várom, mikor indulnak, és egy dolgot tudok biztosan: a matek csak akkor fog kijönni, ha megmaradnak a támogatók, sőt, növekedik a számuk. (Olyan 50 ezer stabil támogató már elég lenne egy ekkora stábnak, 80 ezerből lényegében a régi Indexet mindenestül meg lehetne csinálni.)

Éppen ezért: ha neked is fontos, hogy a régi Index szellemisége tovább éljen, támogasd a Telex.hu-t!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2016202916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.