Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @szekertabor: persze, ez a hatás oldaltól függetlenül működik, nem kérdés. De a tábort amúgy másho... (2020.10.01. 16:27) Kontraproduktív
  • szekertabor: @Konrad: Érdekes, hogy az állításom lényegére nem reflektáltál, ami mögött én is ideológiai önigaz... (2020.10.01. 16:05) Kontraproduktív
  • Konrad: @szekertabor: erre a manipulatív dologra, meg provokációra, és a komment egyéb állításaira két cik... (2020.10.01. 11:06) Kontraproduktív
  • szekertabor: Hm. Rövid távon valóban kontraproduktív egy ilyen figyelemfelhívás, ám ha egy szilárd értékrenddel... (2020.09.30. 17:07) Kontraproduktív
  • Konrad: @Illyés Edith: Igen, ez felmerült bennem is, éppen ezért nem írtam indulatból sehol az esetről. Me... (2020.09.30. 11:29) Kontraproduktív
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (547) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (229) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (3) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (40) érdekes (204) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (148) fórum (6) gépház (94) gerillamarketing (10) google (110) hiba (103) hírek (36) humor (31) iab (4) index (32) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (360) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (220) közösségi média (3) kreatív (111) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (26) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1165) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (320) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (66) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (282) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (240) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mit adsz el?

Címkék: onlinemarketing tartalom üzlet tartalommarketing

2020.10.06. kedd 10:17 Konrad

drill-3027517_640.jpg

Van egy klasszikus történt egy fúrógépgyár igazgatójáról és az új értékesítőről. Amikor az értékesítő először találkozik az igazgatóval, megkérdezi az igazgató, tudja-e, hogy mit kell neki eladnia. A válasz természetesen az: fúrót.

- Nem! - mondja az igazgató. - Mire való a fúró?
- Lyukat fúrni a falba. Akkor a lyukat adom el!
- Dehogy! Mire jó a lyuk?
- Hát... képet rakni rá? Akkor a falon levő képet!
- De mi van azon a képen?
- A család! - mondja az új értékesítő, mert ezt látja az igazgató irodájának a falán.
- Na látja! Mi azt az élményt adjuk el, hogy a családjával együtt lehet a munkahelyén is!

Érdekes és tanulságos ez a lánc, hiszen egy egyszerű gép, egy fúró is olyan élményeknek lehet az alapja, mint a szeretteinkkel való együttlét. És érdekes ez a lánc azért is, mert megmutatja, mennyivel többet lehet elmondani arról, amit eladunk, mint a termék színe, szaga, formája, súlya és egyéb fizikai tulajdonságai.

Amikor eladsz egy terméket, érdemes megtudnod, miért veszi azt egy vevő. Az egyszerű válasz persze az, mert "kell egy fúró", de sokszor kiderül, mennyivel több van e mögött. Mert lehet a fúró munkaeszköz: akkor a megélhetéséért veszi. Lehet hobbieszköz: akkor a kikapcsolódásért. De lehet az is az oka, hogy így tud segíteni a környezetének, a családjának.

Miért fontos ez? Sokszor halljuk, olvassuk, hogy egy jó Facebook poszt olyan, ami érzelmeket kelt emberekben. Akkor fogja magáénak érezni, akkor fog "bevonódni". De hogyan tud egy fúró érzelmeket kelteni? A fentiek alapján már tudjuk a választ: úgy, hogy megmutatjuk, miben segít - azon kívül, hogy csinál egy lyukat a falban.

Az élmény, amit egy eszköz adhat, sokkal több, mint maga a fizikai valója. És ez az élmény az, amit valójában meg tudunk mutatni, ez az élmény az, amit meg fognak nézni - és ami elviheti a vásárlási döntést oda, hogy nálunk veszi meg a fúrót.

Szóval, tudod mit adsz el?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4616228418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.