Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mindenhez is

Címkék: onlinemarketing

2020.10.09. péntek 09:51 Konrad

swiss-army-knife-364232_640.jpg

Egy kedves ismerősöm IT tanácsadó, immár bő húsz éve. Ő mesélte, hogy bár tökéletesen ért a  számítógép hardware-hez is, de amikor bármilyen ügyfélnél van, véletlenül sem szabad úgy tennie, hogy ért hozzá. Amint leguggol a számítógéphez és elkezdi azt javítani, rögtön egy "olyan számítógépes ember" lesz, aki ugye nem tanácsadó. Máshova kerül a sorban.

Ez egy nagyon jó példa arra, miért nem jó az, ha valaki mindenhez ért. Mert én elhiszem neked, hogy tudsz Google Ads és Facebook kampányt kezelni, otthon vagy a programmaticban is, és egy hagyomás bannerkampányt is össze tudsz rakni. De ha még ezek után te foglalkozol a SEO-val, és amúgy a Facebook posztokhoz - amiket szintén te írsz - még a képeket is te szerkeszted, akkor felmerül bennem az a régi mondat: aki mindenhez ért, az nem ért semmihez.

Az online marketing kifejezetten jól szegmentálódott feladatokra. Húsz éve még tényleg lehetett érteni a html-től kezdve a kampányon keresztül a Photoshop-ig mindenhez, de mára ez nem fog működni. Nem beszélve arról, mennyi olyan új feladat lett, amit ismerni kellene, és ráadásul minden nagyon gyorsan változik. Csak követni az összes területet, és képben lenni az újdonságoktól, önmagában egy embernyi feladat. És akkor még nem is dolgoztál.

Régen hajlamos voltam arra, hogy azt gondoljam, mindenhez értek. Mára megtanultam: nemcsak nem lehet mindenhez érteni, de ez nem is mutat jól az ügyfelek felé. Sokkal jobban elfogadják azt, ha valamire nem-et mondok, és ajánlok valakit, legyen az akár egy kolléga vagy valaki a cégen kívülről. Ehhez persze az is kell, hogy én magam értsek ahhoz a területhez, amire azt mondom: ez az én dolgom.

Nem akarok mindenhez érteni. Néhány dolog fontos a munkámban, ilyen például a stratégiai tervezés, és néhány dolog egyébként érdekel, mint például a szövegírás. Ezekkel foglalkozom, ezekben képzem magam. Követem a marketinges híreket (még mindig rss-t használva), hogy képben legyek, és legalább lássam, mihez nem értek. És körbevettem magam jó szakemberekkel, akik egy-egy területhez értenek igazán.

Ezért lett cég, ügynökség az Onlinemarketing.hu. Magányos farkasként belefutnék olyan feladatokba, amiket már nem tudnék jó érzéssel elvállalni. Így a csapat, aminek a tagja vagyok, tudom, hogy képes azt megcsinálni - és meg is csináljuk.

És most megyek projektmenedzselni. Mert ez is a munkám része.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4516232216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása