Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • ozirisz: Szerintem is jobb lett az Index, közelebb áll most a függetlenhez. Persze az is jó, hogy van 24.hu. (2020.11.26. 13:37) Huszonnégy
  • Nagykörúton túli magyar: Az indexnek jót tett a megtisztulás, ez mára már egyértelmű. Persze aki olyan cikkeket akar olvasn... (2020.11.26. 09:46) Huszonnégy
  • steery: @Andy73: Biztos, hogy lesznek pozitív meglepetések is. Például: az ivermectin nevű féregirtó gyógy... (2020.11.25. 17:22) Mi lesz 2021-ben?
  • Billy Hill: Akkor a maja apokalipszis kapcsán össze volt keverve két számjegy (2012 vs 2021)... (2020.11.25. 11:18) Mi lesz 2021-ben?
  • Andy73: @steery: Fő a pesszimizmus. De komolyra fordítva a szót, ahogy a cikk túl optimista, a te forgató... (2020.11.25. 10:53) Mi lesz 2021-ben?
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (548) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (229) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (3) ebusiness (103) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (41) érdekes (205) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (152) fórum (6) gépház (95) gerillamarketing (10) google (110) hiba (104) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (365) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) közösség (229) közösségi média (6) kreatív (112) kutatás (97) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (28) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1176) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (322) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (29) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (69) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (295) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (242) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Együtt leszünk

Címkék: közösség facebook közösségi média

2020.10.28. szerda 09:51 Konrad

deer-4381666_640.jpg

A közösségi média legnagyobb hazugsága a neve. Az a feltételezés, hogy attól, hogy ugyanazt a szolgáltatást használjuk, már egy közösségben vagyunk. Az a feltételezés, hogy attól, hogy készítettünk egy céges profilt, és azt elkezdik emberek követni, már közösséget építettünk. Az a feltételezés, hogy egyszerű marketinges trükkökkel közösség építhető.

A közösségi média ezzel szemben csak egy eszköz. Eszköz, amely lehetővé teszi közösségek létrehozását, vagy létező közösségek online jelenlétét. Vagyis önmagában attól, hogy egy közösségi média eszközön keresztül kommunikálunk, még nem lesz közösségünk, csak (jó esetben) közönségünk.

A közösséghez tartozáshoz nem elég együtt lenni emberekkel, a közösséghez tartozás feltételez valamilyen viszonosságot. Nem vagyunk egy közösségben azokkal, akikkel közösen nézünk a moziban egy filmet, de ha egy baráti társasággal leülünk tévézni, akkor már közösséget alkotunk. Sokféle módon körbe lehet ezt járni, de a lényeg az, hogy az egy közösséghez tartozás mindig feltételez valami erősebb viszonyt a tagok között.

Ennek megfelelően önmagában azzal, hogy valaki regisztrál egy közösségi média szolgáltatásba, még nem válik egy közösség tagjává. Ahhoz, hogy tag legyen, kellenek személyes kapcsolatok is, és tenni is kell érte. Vagyis önmagában egy eszköz használata nem lesz elég.

Ugyanakkor vannak olyan eszközök, amelyek segíthetik közösségek kialakulását vagy segíthetik már meglévő közösségek kommunikációját. Ilyen eszköz például a Facebook-on a csoportok. A csoportok segítségével sok hasonló érdeklődési körű vagy más közös tulajdonságokkal rendelkező embert lehet összehozni, és ha ők elkezdenek egymással kommunikálni, akkor válhatnak közösségé. A csoportba belépéstől persze önmagában nem.

De a csoportok alkalmasak arra is, hogy már meglévő közösségek - például egy iskolai osztályközösség vagy munkahelyi közösség - ezen keresztül kommunikáljanak. Ilyenkor az eszköz nem segít a kialakulásban, de segít a működésben.

A közösségi média tehát segíthet együtt lenni, segíthet kereteket adni, de a közösség építéshez mindig ennél több kell. Például olyan események, amelyek összehozzák az embereket, olyan témák, amelyek közösek, olyan élmények, amelyek erősítik az összetartozást. A közösségépítéshez nem lesz elég egy szolgáltatás.

A közösségi média tehát mégsem hazudik igazán a nevével: ha már közösséget alkotunk, akkor segít együtt lenni. És ez alapvetően nem is rossz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4016260164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása