Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Berger Csaba: amiről biztosat tudok mondani, az a Rift. A PC-re le kell tölteni egy Oculus progra... (2021.01.23. 11:11) Virtuális tér
  • Berger Csaba: Szia! Nekem nem világos, hogy hogyan kerül az Oculus-ba a program. Bele van égetve, vagy valamilye... (2021.01.22. 22:07) Virtuális tér
  • Hammer: @Konrad: Akkor csak annyit, hogy együtt érzek veled. Ahogy írtad is, nem vagy ezzel egyedül. (2021.01.12. 10:01) Kezdem unni a Covid-ot
  • Konrad: @Hammer: igen, nettó panaszkodás, jól látod. Vállalom a másik felét is. (2021.01.12. 09:56) Kezdem unni a Covid-ot
  • Hammer: Természetesen jogod van unni, és megosztani az érzéseidet, de ez a poszt nekem most nettó panaszko... (2021.01.12. 09:50) Kezdem unni a Covid-ot
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (553) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (229) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (3) ebusiness (104) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (41) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (154) fórum (6) gépház (95) gerillamarketing (10) google (110) hiba (106) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (367) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (5) közösség (234) közösségi média (7) kreatív (114) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (28) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1196) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (31) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (308) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (244) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Huszonnégy

Címkék: ajánló 24.hu

2020.11.25. szerda 09:31 Konrad

gg_hhh.gif

Az ember a szokásainak a rabja. Sok olyan szokásom van, ami jó régen alakult ki, és csak akkor változik, ha a körülmények változnak - és akkor is nagyon nehezen. Az egyik ilyen szokásom az, hogy honnan szerzem be a híreket. A fő forrás egészen idén nyárig mindig is az Index.hu volt. Ennek elsődleges oka az, hogy ott dolgoztam bő másfél évet, és bár ennek közel húsz éve, mégis legbelül indexes maradtam.

Aztán jöttek a nyári sajnálatos események, amire rátette a koronát a hétfői nap... De most nem erről akarok írni. Hanem arról, hogy a nyári események miatt kellett szokást változtatnom, vagyis azt, hogy ne olvassam az Indexet, mert már nincs minek. Maradt a 444.hu, de mi legyen még? Ekkor kezdtem el olvasni a 24.hu-t.

A 24.hu nekem "nem volt meg". Ismertem, persze, de magamtól nem olvastam, valahogy kiesett. Sokkal később indult, mint az Origó és az Index, eredetileg ugye Hír24 volt a neve, és amikor egyszer-egyszer odatévedtem, nekem túl bulváros volt. Aztán szépen lassan növekedett, annyira, hogy most ez a lap a leglátogatottabb magyar oldal, naponta egy millió fölötti egyedi látogatóval. Azért ez nem semmi. A Sanoma eladása és magyar kézbe kerülése határozottan jót tett a lapnak.

És azt kell mondjam, egyre többször futottam bele 24.hu-s írásba. Sok jó anyag lett ott is, és egyre erősebben lett saját arcuk. De valahogy mindig éreztem az egészen egy erős bulváros hangulatot, ami persze a kiadó portfóliója miatt egyáltalán nem meglepő. Számomra talán csak az, hogy nem nagyon van elkülönítve az ilyen tartalom a hír tartalmaktól.

Egyelőre nem szoktam rá a 24.hu-ra. Lett időközben Telex.hu, a 444.hu is erősödik minden téren, a HVG.hu is az egekbe tört, az engem érdeklő hírek elsődleges forrása továbbra sem a Centrál lapja. De most kapott egy új arculatot, hétfőről keddre megújult a 24.hu. És ez nemcsak egy új gúnya, hanem néhány más újdonság is érkezett. (Igen, a gúnya szót használtam, mert tetszik. Bocs.)

Bevezették az elmúlt években nagyon népszerű sötét módot is, de ügyesen, egy regisztrációt kérnek hozzá. Aztán csináltak egy előfizetéses modellt, egyelőre azzal az egyszerű üzenettel, hogy ha reklámmentes 24.hu-t akarsz, fizess rá elő. És indítottak támogatói programot is.

A 24.hu nem az Index, nem a Telex, nem a 444. A 24.hu stílusában talán a HVG, de a HVG sosem volt ennyire bulváros. Viszont a 24.hu hírbősége lenyűgöző, a minősége folyamatosan javul, és most az új design kifejezetten jót tett a megjelenésnek is. A 24.hu igazán felnőtt a piacvezető szerephez. Nagyon drukkolok, hogy a függetlensége is megmaradjon. És azt hiszem, tényleg egyre többet fogom olvasni a jövőben.

A szokásaim, ha lassan is, de változhatnak.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr1516299838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagykörúton túli magyar 2020.11.26. 09:46:05

Az indexnek jót tett a megtisztulás, ez mára már egyértelmű. Persze aki olyan cikkeket akar olvasni, amiben (idézem)
"A valóságban a cikkben szereplő tényállítás ellenkezője az igaz" (lásd pl. itt: index.hu/belfold/2017/10/31/helyreigazitas/ )
annak már tényleg máshol kell keresnie ezeket a gyűlöletkeltő, magyarellenes propagandákat.

ozirisz · http://el-maszat.blog.hu 2020.11.26. 13:37:33

Szerintem is jobb lett az Index, közelebb áll most a függetlenhez. Persze az is jó, hogy van 24.hu.


süti beállítások módosítása