Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Berger Csaba: amiről biztosat tudok mondani, az a Rift. A PC-re le kell tölteni egy Oculus progra... (2021.01.23. 11:11) Virtuális tér
  • Berger Csaba: Szia! Nekem nem világos, hogy hogyan kerül az Oculus-ba a program. Bele van égetve, vagy valamilye... (2021.01.22. 22:07) Virtuális tér
  • Hammer: @Konrad: Akkor csak annyit, hogy együtt érzek veled. Ahogy írtad is, nem vagy ezzel egyedül. (2021.01.12. 10:01) Kezdem unni a Covid-ot
  • Konrad: @Hammer: igen, nettó panaszkodás, jól látod. Vállalom a másik felét is. (2021.01.12. 09:56) Kezdem unni a Covid-ot
  • Hammer: Természetesen jogod van unni, és megosztani az érzéseidet, de ez a poszt nekem most nettó panaszko... (2021.01.12. 09:50) Kezdem unni a Covid-ot
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (553) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (229) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (3) ebusiness (104) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (41) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (154) fórum (6) gépház (95) gerillamarketing (10) google (110) hiba (106) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (367) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (5) közösség (234) közösségi média (7) kreatív (114) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (28) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1196) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (31) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (308) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (244) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hol a hiba?

Címkék: onlinemarketing kampány üzlet

2020.11.26. csütörtök 09:43 Konrad

google_analytics.jpg

Néha kifejezetten tanácstalan tud lenni az ember. Amikor egy kampány minden mutatója kiváló, éppen csak nem vásárolnak, akkor nagyon nehéz rájönni, mi lehet a baj. Mert pont azok az elemzések, amik segítenének, azok nem érnek sokat.

Egy jól futó webáruháznál persze, amikor naponta tucatjával jönnek a megrendelések, lehet látni, mi mennyire jól működik. Lehet tesztelni, ki lehet próbálni különböző szövegeket, célzásokat, beállításokat. Vannak megrendelések, van mihez hasonlítani a tesztelés közben a változások eredményeit.

De egy induló, vagy nagyon alacsony forgalmú webshopnál a kérdés nem az, hogy egy beállítás után mennyivel lesz több vagy kevesebb megrendelés, hanem a kérdés az, hogy lesz-e megrendelés. A napi egy-kettő megrendelés se sok, de amikor hetente van egy-kettő, akkor szinte lehetetlen jól elemezni a helyzetet. Ilyenkor próbálkozni lehet, és szerencsésnek kell lenni.

Egyszerűen előfordul, hogy olyan kicsi a volumen, hogy kénytelenek vagyunk más mutatókat nézni. Látogatószám, visszafordulási arány, megnézett lapok száma, oldalon eltöltött idő. De ha ezek rendben vannak, akkor vajon mi a probléma? Akkor vajon hol akad el a kampány?

Élhetünk a gyanúval, hogy az embereknek nem kellenek ezek a termékek? Vagy túl magas az ára a kínálatnak? Esetleg valami más a baj? És ha már ezeket is kizártuk valahogy?

Idén belefutottunk olyan esetbe is, hogy elindult egy webáruház, elkezdett nőni a megrendelésszám, majd októberben hirtelen befagyott a piac, és azóta csönd van, alig rendelnek. Ilyenkor vajon mi történt? Ami eddig jó volt, az most miért nem jó?

Az a nehéz ezekben a kérdésekben, hogy nincs általános jó válasz. Korábbi tapasztalatok alapján igyekszünk újabb és újabb ötleteket kipróbálni, kreatívokat cserélünk vagy növeljük a párhuzamosan futókat, célcsoportokat változtatunk, kisebb szegmenseket hozunk létre és így tovább. Keressük az okot, és úgy teszünk, mint a bizonytalan házastárs: mindig magunkban keressük a hibát.

Mert az nem válasz a tulajdonos felé, hogy bocsi, a piacnak nem kellesz most, mert - és akkor itt jön valami magyarázat, amit lehet, mi se hiszünk el.

Szóval, jó válasz nincs. Próbálkozás, újratervezés, konkurenciavizsgálat, a potenciális vevők vizsgálata viszont annál inkább. És bízunk abban, időben megtaláljuk a megoldást, az ügyfelünk sem adja fel, amíg a tanulási folyamat tart. És akkor eljutunk oda, hogy már nem a forgalom beindítása, hanem annak a finomhangolása következik.

De az már egy másik történet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6716301686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása