Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Berger Csaba: amiről biztosat tudok mondani, az a Rift. A PC-re le kell tölteni egy Oculus progra... (2021.01.23. 11:11) Virtuális tér
  • Berger Csaba: Szia! Nekem nem világos, hogy hogyan kerül az Oculus-ba a program. Bele van égetve, vagy valamilye... (2021.01.22. 22:07) Virtuális tér
  • Hammer: @Konrad: Akkor csak annyit, hogy együtt érzek veled. Ahogy írtad is, nem vagy ezzel egyedül. (2021.01.12. 10:01) Kezdem unni a Covid-ot
  • Konrad: @Hammer: igen, nettó panaszkodás, jól látod. Vállalom a másik felét is. (2021.01.12. 09:56) Kezdem unni a Covid-ot
  • Hammer: Természetesen jogod van unni, és megosztani az érzéseidet, de ez a poszt nekem most nettó panaszko... (2021.01.12. 09:50) Kezdem unni a Covid-ot
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (553) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (229) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (3) ebusiness (104) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (41) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (154) fórum (6) gépház (95) gerillamarketing (10) google (110) hiba (106) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (367) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (5) közösség (234) közösségi média (7) kreatív (114) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (28) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1196) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (31) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (308) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (244) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az e-kereskedelem Achilles-ínja

Címkék: üzlet ebusiness

2020.12.16. szerda 10:02 Konrad

shopping-4000414_640.jpg

Az e-kereskedelem így 2020-ban a pandémia miatt sokkal nagyobb hangsúlyt kapott a hírekben is, mint a korábbi években. És az év vége egyébként is egy felfokozott időszak, még akkor is, amikor az üzletek normálisan vannak nyitva... De most, az e-kereskedelem tényleg nagyon fontossá vált.

Bár a forgalom sokkal hektikusabb, mint más években. Sok vevő várt ki majdnem az utolsó pillanatig, és azt látom, hogy ez az a hét, amikor hirtelen mindenki mindent meg akar venni. Ami jó a kereskedőnek, de nem biztos, hogy minden esetben sikeres vásárlást eredményez.

Mert bár áru van, de annak el is kell jutnia a vevőhöz. És ez a szűk keresztmetszet. Minden évben ez a szűk keresztmetszet, de tavaly mintha ezt sikerült volna a cégeknek normálisan kezelni. Idén viszont már az egyik nagy szereplő lényegében összeomlott, egyes áruházak ki is kapcsolták a velük való szállítást. És kérdés, a többiek mennyire lesznek képesek lekezelni az iszonyatosan nagy forgalmat.

Az egész e-kereskedelemben az utolsó lépés az, ami a legnehezebb. A vevők tényleges kiszolgálása. Több olyan gond is van ezzel, amely nem igazán van minálunk megoldva.

Az egyik nagy probléma az ár. A kiszállítás költsége nagyon magas, 1500,- Ft körül mozog. Ezt valakinek ki kell fizetni, és az a valaki a vevő lesz. Vagy beleépítve az árba, vagy külön kifizetve. Ez rögtön meg is mutatja, mi az a pont, ahol egy-egy webáruház előnyt tud szerezni: az olyan átvételi megoldásokkal, amelyek olcsóbbak. Az üzletben történő átvétel az egyik, a csomagpontos megoldás elvileg a másik (erre még visszatérek) és ami még előfordul, az a "saját kezű" kiszállítás, ami viszont vagy szintén drága, vagy csak nagyon lokális.

Mert amúgy lehet ezt olcsón is csinálni, különben nem tudnál egy darab pizzát rendelni...

Az üzletben átvétel lokális, nagyon. A csomagpontokkal az a baj, hogy betelnek. Most, karácsony előtt, egy csomó helyen nincs szabad kapacitás - nem tudnak több csomagot fogadni ezek a helyek. Marad tehát a csomagszállítás (ez az, ami drága), és persze a saját kiszállítás. Az pedig megint csak nagyon lokális... Bár az üzlethez képest a saját szállítással kicsit nagyobb kört lehet úgy lefedni.

Jön a Karácsony, és miközben a hagyományos üzletek akár december 24-én is tudnak forgalmat csinálni, az online üzletek nagyon hamar "bezárnak". Rendelni persze lehet, de kiszállítás már nem lesz. Jellemzően valamikor december 19-22. között van az utolsó rendelési nap, amikor még szállítanak, illetve ameddig felvesznek karácsony előtti szállításra.

Összefoglalva: a kiszállítás drága és nehézkes. Ez az a probléma, ami miatt az online vásárlás egyelőre nem tudja helyettesíteni a boltokat...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6916344090

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása