Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Női meglepetések

Címkék: onlinemarketing kampány

2020.12.17. csütörtök 10:18 Konrad

woman-1979272_640.jpg

Feminista vagyok. Egészen pontosan: hiszek abban, hogy a nők minden szempontból egyenjogúak a férfiakkal, sem a nőknek, sem a férfiaknak nincsenek kötelező életpályái, és sem a nőket, sem a férfiakat nem szabad belekényszeríteni vélt nemi szerepekbe.

A fentiek miatt régebben sok konfliktusom volt, mára ez már kevesebb, egyre többen gondolkoznak hasonló módon. Sokan persze félreértik ezt. Mert a fentiek nem jelentik azt, hogy egy nő ne legyen anya, és egy férfi ne legyen apa. Nem jelenti azt, hogy a nemi szerepeket meg kellene fordítani. Nem jelenti azt, hogy nincs kisfiú meg kislány.

De azt jelenti, hogy egy lány is lehet jó matekos és lehet belőle mérnök. Hogy egy fiú is lehet férfi akkor is, ha a konyhában szeret dolgozni vagy mondjuk balettozni akar. És jelenti azt, hogy nem kell kiskoruktól férfinak és nőnek idomítani őket, nem kell a nemi szerepekbe belekényszeríteni őket.

És természetesen jelenti mindez azt is, hogy a nőknek ugyanúgy meg kell adni az előrelépési lehetőségeket minden területen (össze kell törni az üvegplafont), és meg kell adni a nőknek is ugyanazt a fizetést, amit a férfiaknak.

Felnőttként pedig ne legyünk a sztereotípiák fogjai. Ne fogadjuk el, hogy a nők nem tudnak vezetni, mert sokszor jobban vezetnek, mint a férfiak. Ne fogadjuk el, hogy a férfiak nem tudnak gyereket nevelni, mert tökéletesen képesek ellátni a pelenkázástól az altatásig mindazt, ami egy kiegyensúlyozott babának, gyereknek szükséges. És ne, ne mondjuk azt, hogy "ez a nőké, az meg a férfiaké" olyan dolgokra, amik valójában nemtől függetlenül használhatóak.

Természetesen vannak kivételek. A ruházkodásban, a kozmetikumokban, az egészségügyben és persze a szexualitásban is vannak tipikusan női és tipikusan férfi kínálatok - igaz, ez sem ennyire fekete-fehér, hiszen a homoszexuális férfiak jelentős vásárlói például a kozmetikumoknak, bár ez sem jellemző mindannyiukra. De még ezekben az esetekben is van átjárás.

A reklámok esetében hajlamosak vagyunk a fentieket figyelmen kívül hagyni. Miközben szóban sokan egyetértenek velem, észre se veszik, hogy a fentiek szellemiségével szemben cselekszenek. Amikor nőknek szóló karácsonyi hirdetésben (Női meglepetések, BestByte) vasalót kínálnak... Na, akkor valahol felsír egy feminista, és furcsán néz az a férfi ismerősöm is, aki maga vasal otthon az egész családra.

Mert a nemi szerepek félreértése és sztereotip megjelenése a mindennapokban ezt is jelenti. Azt, hogy ami kislány az rózsaszín, ami fiú az kék. Azt, hogy ami konyha az női, ami autó az férfi. De miért? Mert így szocializálódtunk sok évtizeddel ezelőtt, ezt szoktuk meg.

És ezen kell túllépnünk. Ezeket a szerepeket kell végre a helyén kezelni, és akkor nagy eséllyel nem fogunk megsérteni se nőket, se férfiakat az üzeneteinkkel.

Sokat változott a világ az elmúlt 50-100 évben. Ezen a téren is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr9016345788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása