Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @Berger Csaba: amiről biztosat tudok mondani, az a Rift. A PC-re le kell tölteni egy Oculus progra... (2021.01.23. 11:11) Virtuális tér
  • Berger Csaba: Szia! Nekem nem világos, hogy hogyan kerül az Oculus-ba a program. Bele van égetve, vagy valamilye... (2021.01.22. 22:07) Virtuális tér
  • Hammer: @Konrad: Akkor csak annyit, hogy együtt érzek veled. Ahogy írtad is, nem vagy ezzel egyedül. (2021.01.12. 10:01) Kezdem unni a Covid-ot
  • Konrad: @Hammer: igen, nettó panaszkodás, jól látod. Vállalom a másik felét is. (2021.01.12. 09:56) Kezdem unni a Covid-ot
  • Hammer: Természetesen jogod van unni, és megosztani az érzéseidet, de ez a poszt nekem most nettó panaszko... (2021.01.12. 09:50) Kezdem unni a Covid-ot
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (553) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (229) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (3) ebusiness (104) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (41) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (154) fórum (6) gépház (95) gerillamarketing (10) google (110) hiba (106) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (367) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (5) közösség (234) közösségi média (7) kreatív (114) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (28) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1196) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (22) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (31) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (308) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (244) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hogy vannak az adataid?

Címkék: statisztika onlinemarketing üzlet

2021.01.05. kedd 10:26 Konrad

binary-1327493_640_1.jpg

Ugye méred a weboldalad forgalmát? És mikor néztél rá utoljára azokra az adatokra?

Készítünk egy tervet, egy új weboldalra van szüksége a megrendelőnek. Természetesen a régi weboldal átnézése is kell ehhez, és a régi weboldal adataira is szükség van. De előzetesen azért kérdeztük az ügyfelet, mit tud a weboldalról. Majd ránéztünk az adatokra - és kicsit más láttunk.

A fő eltérés két területen volt: honnan jönnek a látogatók és milyen eszközt használva nézik a weboldalt. Mindkettő területen nagy eltérés volt ahhoz képest, amit az ügyfél gondolt. A látogatók keresőből jöttek, és főleg mobilt használnak. Mindkettő fontos a jövőbeni tervekhez, de a jelen stratégiáját is meghatározza.

Tudom, aki aktívan futtat kampányt, az általában nézi az adatait. De sokan csak azt, hányan jöttek az oldalra, mit néztek, mennyi időt töltöttek el. Pedig van más fontos adat is, amit érdemes átnézni rendszeresen. A két fenti adat is ilyen: a látogatók forrása és a látogatók által használt eszközök.

A legelterjedtebb mérési eszköz a Google Analytics. Ingyenesen adja az adatokat (cserébe maga is megkapja azokat, ez az ingyenesség ára). A Google Analytics számos adatot tud nekünk biztosítani, ott vannak, csak látni kell, ki kell olvasni. 

De nem elég elolvasni ezeket, használni is kell. Csak az az adat ér valamit, amit aztán felhasználunk. Márpedig adatból van rengeteg, a legkisebb cégnél is, ha online jelen van.

Amikor online marketinggel foglalkozunk, akkor az adatokból élünk. Ezért fontos, hogy a legfontosabb adatforrások a rendelkezésünkre álljanak:

  • a weboldalunk adatai
  • a kampányaink adatai
  • a közösségi média jelenlétünk (Facebook oldal) adatai
  • a hírlevelezésünk adatai

Ezek kellenek minimum. Ilyenkor év elején nézzük át, megvan-e minden, és foglalkozzunk kicsit a kapott számokkal is. 

Szóval, hogy vannak az adataid? Mikor találkoztatok utoljára?

Úgy érzed, lenne mit tenni az adataiddal? Nem mérsz mindent, vagy nem tudsz mindent beállítani, esetleg értelmezni? Gyere, lépj be az Onlinemarketing Klubba, segítünk!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6016371620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása