Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az rss

Címkék: rss onlinemarketing

2021.01.27. szerda 10:03 Konrad

rss-feed-5733462_640.png

Az online marketing ismeret nem statikus tudás. Nem úgy működik, hogy egyszer megtanulom, és onnantól tudni fogom. Ez amúgy nemcsak az online marketing sajátja, sok más területre is igaz ez. Az online marketing (és általában a marketing) talán attól különlegesebb, hogy egyrészt iszonyúan gyorsan változnak az eszközök, másrészt a tudás jelentős része tapasztalatai: ha ezt csinálom, akkor az történik.

Ezért folyamatosan kell tanulni, cikkeket olvasni, mások tapasztalatát megismerni. Erre számos módszer van, az egyik lehetőség a közösségi média, ahol követhetjük a szakmai oldalakat, a szakmai véleményvezéreket. A másik lehetősége a hírlevél, már ha fel lehet iratkozni ahhoz, aki érdekel bennünket. De van még egy út, ha nem akarjuk hetente végiglátogatni a weblapokat, ez pedig az rss.

Van egy jó leírás a Wikipedián arról, mi az rss. Pontos, de talán érdemes egyszerűbben is megfogalmazni: az rss egy olyan megoldás, amelynek a segítségével nem maradsz le egy hírről sem, ami a téged érdeklő oldalakon megjelenik. Ehhez szükséged lesz egy rss olvasóra (ahogy az emailek olvasásához is szükséged van egy levelező programra). Ez lehet egy mobilalkalmazás, lehet egy webes szolgáltatás, de lehet valamilyen szoftver (vagy annak része). A legismertebb megoldások egyike a böngészőkbe elérhető olvasó (elsősorban az Opera erős ebben), a másika pedig a webes alkalmazás + mobil alkalmazás, talán a Feedly a legismertebb ilyen megoldás.

A legtöbb weboldal támogatja az rss-t, vagyis a tartalmak (vagy azok ajánlói) elérhetőek rss olvasón keresztül is. Nincs más dolgunk, mint feliratkozni ezekre: az oldal címének az ismeretében az rss olvasó listájára fel tudjuk venni, és kapni fogjuk a híreket.

Az rss nem új dolog, sőt, igazából sosem lett túl ismert vagy népszerű. Sokak számára lényegében ismeretlen megoldás. De pont azok használják, akik talán a legértékesebb olvasók: akik kíváncsiak ránk. Ezért érdemes figyelni arra, hogy az oldalunk, a blogunk elérhető legyen így is. Természetesen erre csak azoknál az oldalaknál van szükség, ahol jelennek meg kisebb-nagyobb rendszerességgel új tartalmak.

Mert az rss legnagyobb erénye az, amikor olyan oldalakra iratkozunk fel, ahol csak alkalomszerűen, ráadásul nem is rendszeresen jelenik meg valami friss hír vagy tartalom. Mert ilyenkor nem kell hetente ellenőriznünk, írt-e valamit mondjuk a blogger, az rss olvasóban úgyis meg fog jelenni, amint kirak egy friss tartalmat.

Az rss tehát azoknak kell, akik folyamatosan szeretnének képben lenni. Hozzá kell tennem, elég frusztráló tud lenni, amikor egy-két napig nincs időm átnézni a friss értesítéseket. Napi 80-120 frissítés biztosan érkezik, így ez komoly idő is lehet. De ez az ára annak, hogy lássam, mint írnak az online marketing témában az amerikai szakértők vagy mik a friss hírek a magyar piacon.

Így tehát csak akkor ajánlom neked az rss használatát, ha vannak olyan alkalomszerűen frissülő tartalmak, amelyekről nem akarsz lemaradni. De akkor nagyon praktikus.

Olvasod a híreket, és megbeszélnéd egy szakmai csoportban? Szeretnél segítséget kapni, ha elakadsz? Gyere, és legyél tagja az Onlinemarketing Klubnak, ott mindezt megkaphatod!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr8116403048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása