Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: @horrorpornó bábszínház: Nem az Origo cikkét idéztem, hanem a Beszélőjét, amely egy színvonalas-eg... (2021.03.07. 17:47) Legyél kedves!
  • horrorpornó bábszínház: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Ja, egy folyóirat cikke az tényleg történelmi tény. Lásd pl. Origó... (2021.03.03. 17:44) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @horrorpornó bábszínház: ""Európában egyébként mindenki idegen, alig pár száz évvel korábban jött ... (2021.03.03. 10:25) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @horrorpornó bábszínház: "A németek meg az angolok is mint két rokon nép, mekkora szövetségesek v... (2021.03.03. 10:06) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "A magyar szabadságharc során egyébként is arról volt szó, hogy a H... (2021.03.03. 09:22) Legyél kedves!
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (555) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (230) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (4) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (42) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (159) fórum (6) gépház (96) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (369) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (7) közösség (237) közösségi média (10) kreatív (117) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (29) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1212) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (31) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (317) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (245) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Váratlanul

Címkék: kreatív

2021.02.03. szerda 09:33 Konrad

war-ship-146209_640.png

- Pénzt vagy életet!
- Életet!

Így kezdődik Rejtő Jenő: A megkerült cirkáló című regénye. 

Egy ideges útonálló.
Egy rezignált áldozat.
(Katonaság, néptelenség.)
Idő: pénz.

Egy ilyen felütéssel azonnal odafigyelünk erre a regényre. Felkelti az érdeklődést, egyben váratlanul érint és alapvetően meghökkent. Ez is a célja: egy ilyen kezdés után már egy emelkedett hangulatba kerülünk.

Amikor tanítottak arra, hogyan kell nyilvánosan szerepelni, beszédet tartani, akkor ez volt az egyik legfontosabb lecke, amit megismertem: legyen olyan a kezdés, amely karakteres, amire fölfigyelnek, amivel megkapod a szükséges kezdőlökést, hogy utána a közönséggel együtt legyél.

Ezt a fajta tudást aztán tovább tudtam vinni a kommunikációban is. Azóta (és ennek már 30 éve) minden egyes általam megírt anyag elején kell gondolkozzak a legtöbbet. Mert egy jó felütéssel már megteremtem az egész írásnak a környezetet, egy jó felütéssel már félig meg is írtam a cikket.

Amikor online kommunikálunk, akkor pontosan annyi figyelmet fogunk kapni, amennyire érdekesek vagyunk. Hiába hasznos az, amit el akarunk mondani, ha egyébként nem sikerül jól becsomagolnunk. Ha nem vagyunk elég érdekesek, akkor nem lesz mindenki kíváncsi ránk azok közül, akiknek szólnánk. Az tehát, hogy egy ilyen felütéssel indulunk, nem az író öncélú játéka a szavakkal, hanem a figyelemfelkeltés eszköze.

Igaz ez a filmekre is. Egy rövid kis videó is úgy lesz a legkönnyebben felkapott, ha az eleje érdekes, ha az eleje furcsa, megdöbbentő, szokatlan vagy váratlan. Ha más. Ezért van az egyébként, hogy érdemes a Facebook-on mindig képet is rakni a szövegek mellé: a kép az első benyomás, a kép az első üzenet, amit megkap az olvasó.

Legyen ez tehát egy olyan szabály, amelyet tartsunk be: írjunk úgy, hogy már a felütésre felkapja a fejét az olvasó. Így lesz nagyobb esélyünk arra, hogy aztán végig is olvassák, amit alkottunk.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5216413430

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása