Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: @horrorpornó bábszínház: Nem az Origo cikkét idéztem, hanem a Beszélőjét, amely egy színvonalas-eg... (2021.03.07. 17:47) Legyél kedves!
  • horrorpornó bábszínház: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Ja, egy folyóirat cikke az tényleg történelmi tény. Lásd pl. Origó... (2021.03.03. 17:44) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @horrorpornó bábszínház: ""Európában egyébként mindenki idegen, alig pár száz évvel korábban jött ... (2021.03.03. 10:25) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @horrorpornó bábszínház: "A németek meg az angolok is mint két rokon nép, mekkora szövetségesek v... (2021.03.03. 10:06) Legyél kedves!
  • Cpt. Flint: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: "A magyar szabadságharc során egyébként is arról volt szó, hogy a H... (2021.03.03. 09:22) Legyél kedves!
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (555) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (230) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (4) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (42) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (159) fórum (6) gépház (96) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (369) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (7) közösség (237) közösségi média (10) kreatív (117) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (29) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1212) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (31) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (317) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (245) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Mert mit adott nekünk a Covid19?

Címkék: onlinemarketing üzlet

2021.02.09. kedd 08:33 Konrad

loading-bar-5521634_640.jpg

Sokak számár ismerős jelenet a Brian életéből az a rész, amikor az elégedetlenkedő zsidók, akik lázadást akarnak szítani a megszálló rómaiak ellen, elkezdik sorolni az okokat: Mert mit adtak nekünk a rómaiak? A jelenetben csak sorolják a pozitívumokat, amiket tőlük kaptak, miközben persze a fő probléma az elnyomás... A jelenet természetesen ettől a kettősségtől válik viccessé, és ez tette sok-sok mém alapanyagává is az elmúlt évtizedekben.

Most is valahogy ilyen érzésem van a Covid19 kapcsán. Ez egy alapvetően rossz dolog, ahogy az elnyomás is rossz volt a rómaiak által. Mégis hozott sok olyan pozitívumot, ami mellett kár lenne elmenni. Persze a járványhelyzet eleje óta szó van erről, én is írtam már ezzel kapcsolatban, de ahogy telik az idő, úgy válik egyre inkább világossá, mit adott - és mit vett el ez a helyzet.

Ahány emberrel, céggel beszélek, annyi féle választ kapok. Mindenki mást érez, attól függően, mennyire érintett a pozitív vagy a negatív dolgokban. De összességében mégis van néhány olyan pont, amelyben mindenki egyetért.

Ezek leginkább a következők:

Home office

Jó, hogy lépni kellett, és sokkal nagyobb szerepe lesz. De jó lenne, ha ehhez felnőnének a dolgozók és a cégek is - például hozzáállásban, elvárásokban és fizetésben is. Mert a home office például plusz költségeket jelent otthon, és megtakarítást az irodákban, így illene ezt valahol kompenzálni.

Online erősödése

Egyértelmű, hogy egyes cégeket ez segített ki a nagyon nagy bajból. És az is egyértelmű, hogy nem lehet egyik napról a másikra átállni onlinera. De fel fog jobban pörögni a fejlődés, és ahogy átvette a reklámtortában az online költés az első helyet már régebben, úgy előbb-utóbb az e-kereskedelemben is ki tud lépni a "kerekítési hiba" méretből.

Személyes kapcsolatok hiánya

Meg lehet lenni személyes kapcsolatok nélkül, de nagyon vacak. Lehet dolgozni így is, igen, nem lehetetlen az, hogy sok száz vagy ezer kilométerre legyünk egymástól, és közben intenzíven dolgozzunk, de egyértelműen rontja a hatékonyságot és a mentális állapotot is, ha közben nem tudunk személyesen emberekkel találkozni.

A karantén megoldás nem ugyanaz, mint az online megoldás

Ez legjobban az oktatásban derült ki, de sok home office megoldásában, és persze a törvényi szabályozásban is látszik: lehet online megoldásnak nevezni azt például, ami az állami oktatásban történik, de valójában ez karantén oktatás, és mint ilyen, nem is hatékony annyira, mint az online (a valódi online) oktatás lenne. És ugyanez történik a cégeknél is: jó az, ami van, mert működik, de lehetne sokkal jobb is.

Látható, hogy a Covid19 nem okozott nagy változásokat, de felgyorsított olyan folyamatokat, amik eddig is történtek, és lehetőséget adott embereknek és cégeknek arra, hogy kipróbáljanak olyan dolgokat, amelyek amúgy már a komfortzónájukon túl vannak. És ez alapvetően nem baj.

Jó esetben a Covid19 egy epizódja lesz ennek az időszaknak, és majd mint katalizátor is emlegetni fogjuk. Még nem látjuk, meddig tart ez a helyzet, de helyi szinten idén biztosan megszűnnek a korlátozások. Vagyis előbb-utóbb túl leszünk rajta, de nem változatlanul.

Mert mit adott nekünk a Covid19? Változást? Ugyan! Fejlődést? Ugyan! Akkor mit?

Ezt pontosan te magad fogod tudni megmondani. Mert mindenkinek mást. Nekünk például az Onlinemarketing Klubbot: Covid19 nélkül nem biztos, hogy elkészül 2020-ban...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr7916419980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása