Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Nincs megjeleníthető elem

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: Itthon én elsősorban Koren Balázsnál láttam ezt a témát: kobak.org/blog/ (2023.10.25. 19:37) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • pcmentor: Tudsz esetleg ajánlani olyan blogot, videósorozatot, ahol ezt meg lehet tanulni? (2023.10.24. 23:33) Tanulj dolgozni az MI-vel
  • Aztapaszta: Mindig nagy izgalommal vártam a podcast adását a Meti Heteor-t. Nagyon fog hiányozni. (2023.09.05. 06:45) Jó utat, Kelt!
  • Konrad: @Androsz: valójában számos más téma is van viccelni, és pont azért nem jók az általad sorolt témák... (2023.05.02. 18:17) Mivel viccelj?
  • Androsz: Hát, sajnos a legjobb ma semmivel sem viccelni. Valaki biztosan megsértődik rajta, és ma már minde... (2023.05.01. 15:40) Mivel viccelj?
  • Utolsó 20

MUNKA!

Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) AI (5) ajánló (596) analytics (7) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (233) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (14) e-business (10) ebusiness (108) ekormányzat (3) előadás (25) email marketing (47) érdekes (212) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (182) fórum (6) gépház (100) gerillamarketing (10) google (119) hiba (113) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) instagram (7) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (31) kampány (398) kérdés (7) kereső (62) keresőmarketing (233) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (9) Klub (19) közösség (251) közösségi média (32) kreatív (140) kutatás (100) látogatottság (28) laza (10) LinkedIn (5) Marketing és környezetvédelem (6) mediahungary (3) mediahungary2010 (4) mesterséges intelligencia (4) minicrm (7) mobil (34) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (42) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1364) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (57) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (201) seo (50) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (324) stratégia (23) szakcikk (6) szövegírás (45) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (22) tanácsadás hónap (4) tartalom (83) tartalommarketing (4) telefon (3) TikTok (3) turizmus online (5) twitter (13) üzlet (435) üzleti kommunikációs hónap (4) video (117) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) webáruház (4) weboldal (259) webshop (5) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Hírlevelezel?

Címkék: onlinemarketing email marketing

2021.02.24. szerda 10:21 Konrad

message-369540_640.png

Hírlevelezel? Mi igen! Több olyan ügyfelünk is van, akinek rendszeresen csinálunk email hírlevelet. Van, akinek havonta, de van, akinek hetente - témától függ. És azért használjuk, mert működik!

Persze, cégektől függ, mit jelent az, hogy működik. Ahogy minden más marketing eszköz, úgy a hírlevelezés is olyan eszköz, aminek meg lehet a helye, de ugyanúgy tervezni kell, ugyanúgy be kell ágyazni a marketing folyamatokba, mint minden mást.

Ha te használsz hírlevelezést, akkor semmi újat nem mondok most ezzel a bejegyzéssel. De én azt látom, hogy sok cég elfeledkezik erről az eszközről. Hajlamosak csak azokat az eszközöket használni, ami új, ami látványos. Az email valahogy nem az. Egyébként is csak azt látjuk, hogy számtalan spam-et kapunk, és a sok kéretlen levél közt vajon mennyire lehet komoly, ha mi is küldünk?

Pedig a hírlevél csak nagyon kevés cégnek nem érdekes. Legyen szó B2B vagy B2C piacról, a hírlevél az egyik legolcsóbb módja annak, hogy a korábbi vevőink, az érdeklődőink ne feledkezzenek el rólunk.

Persze, a Facebook színre lépése nagy változásokat okozott. Sokáig működött úgy, hogy egy lájk, amit az oldalunk kapott, lényegében egy hírlevél feliratkozással ért fel: a lájkolóink sokszor nagyobb arányban látták a posztjainkat, mint amennyien a hírleveleket kinyitották. Aztán a Facebook fokozatosan visszavett a posztok eléréséből, mára sokszor nem éri el az 5%-ot sem egy átlagos poszt organikus elérése... A leggyatrább hírlevél is képes lehet ennél jobb kinyitási arányra.

Mára a Facebook lájk nem ér annyit, mint egy e-mail cím. Miközben a Facebook mindenféle módon szabályozza, mit és hogyan tudunk megjelentetni, addig a hírlevél továbbra is a sajátunk. És bár vannak olyan megoldások, mint például a chat robot, amely egyfajta hidat jelent a közösségi média és a direkt üzenetek között, mégis egyszerűségében és alacsony költségében a hírlevél verhetetlen.

Amennyiben betartjuk az amúgy valóban szigorú adatkezelési szabályokat, úgy tényleg csak rajtunk múlik, mit és mikor küldünk ki. 

Természetesen nagyon fontos a "hogyan". Hírlevél kiküldését csak hírlevél küldő megoldással érdemes csinálni, ezek közül talán a legismertebb a Mailchimp. Kevés e-mail cím esetén ingyenes vagy olcsó, de nagyobb adatbázisoknál már magas költsége lehet - cserébe megbízható és hatékony. De választhatunk más megoldásokat, akár saját magunk is fejleszthetünk. Akiket ez érdekel, szívesen beszélgetünk róla az Onlinemarketing Klubban is.

De ez a poszt most nem a technikai megvalósításról szól, hanem csak arról: gondold végig, miért nem használsz hírlevél küldést? Hol lehetne szerepe a marketingedben? És ha megvagy, akkor akár beszéljünk: mit érdemes ezzel kezdeni?

Végül tudom, a hírlevél sokkal több is lehet, mint adott időközönként kiküldött információ. A marketing automatizálás fontos eleme, egy jól működő értékesítési tölcsér meghatározó eszköze is lehet. Erről is fogok majd mesélni, de először tedd meg az első lépést: kezdj el emailben is kommunikálni.

letters-2794672_640.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr5516436844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása