Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @kurt: Te beteg vagy, keress meg egy orvost. Nagyon nem egészséges, amit csinálsz. Engem pont nem ... (2021.04.18. 12:28) Covid - túléltem
  • kurt: @Drizari: @Konrad: @Motorogre: @Hórukk: @DarthVader: @Betteli: @Kivlov: @accountant050915: ... (2021.04.18. 01:28) Covid - túléltem
  • Konrad: @fefe79: Ehhez nem sok közöm van, nem én készítem az ilyen ajánlókat... (2021.04.16. 22:28) ...szülinapos...
  • fefe79: Az Ady-fotós cikkre kattintok, és ez jön be. ??? (2021.04.16. 16:18) ...szülinapos...
  • horrorpornó bábszínház: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Kinek a beszélőjét? Így, hogy kiderült, hogy funkcionális analfabé... (2021.04.13. 14:15) Legyél kedves!
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (555) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (4) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (43) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (159) fórum (6) gépház (97) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (370) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (7) közösség (240) közösségi média (11) kreatív (120) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (32) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1219) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (32) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (323) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (246) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Fuss neki újra

Címkék: kreatív

2021.02.25. csütörtök 09:47 Konrad

school-1974369_640.jpg

Szövegeket írunk, képeket készítünk, rajzolunk, hirdetéseket csinálunk. Kreatív munkát végzünk. De ez a kreatív munka nem művészeti tevékenység, hiszen a megrendelőnek, a vevőknek, a piac igényeinek kell megfelelnünk. Úgy alkotunk, hogy meg van határozva, mit tehetünk és mit nem.

Marketingesként ebben nincs semmi különleges, de amikor alvállalkozókat vagy kollégákat keresünk, akkor bizony erre nagyon oda kell figyelni. Szövegíróknál és grafikusoknál találkoztam elsősorban olyan problémákkal, hogy a feladatot elvégző ember nem tudott alkalmazkodni a keretekhez. Hiába voltak meg az elvárások, az elkészült mű nem felet meg azoknak. Nem arról van szó, hogy amit csinált, az rossz lett volna. Csak éppen nem arra volt szükség.

Egy munkafolyamatban ezek az alkotó feladatok minden esetben kapnak valamilyen kritikát. Házon belül is el kell fogadnunk, majd az ügyfél is mond véleményt. És sok esetben ez módosításokkal jár, néha az egész koncepciót ki kell dobni. Ez olyan embereknek, akik a kereteket se tudják rendesen betartani, nagyon nagy traumát okozhat. Általában igaz, hogy az alkotó embernek traumát okoz, ha kritizálják a művét. Márpedig ez nálunk folyamatosan megtörténik.

Meg kell tanulnunk újra és újra nekifutni a feladatnak. Ha valaki ezt nem tudja feldolgozni, annak nem való a marketinges feladat, nem való ez a fajta munka. És néha a projektvezetőnek is fel kell ismernie, ha egy csapattag nem fogja tudni megoldani a problémát. Van, amikor szövegírót vagy grafikust kell cserélni, menet közben.

Lelkileg megterhelő a folyamatos kritizálás, ezért olyan ember a jó szövegíró, olyan ember a jó grafikus a marketinges folyamatokban, aki ezt elviseli, elfogadja, hogy nem személyes kérdés, és képes ezen túllépni. Ellenkező esetben nagyon hamar kiég, és el fogja veszíteni az összes motivációját. Ami miatt az általa elkészített anyagok minősége romlik, és egyre kevésbé fog megfelelni a szakmai elvárásoknak.

Éppen ezért a legfontosabb alkotói teszt az, mennyire vagy képes kidobni, amit csináltál, és mennyire tudsz ezek után újra nekifutni a feladatnak. Ha ez megy, akkor neked való a marketing szövegírás vagy az alkalmazotti grafikusság. Ellenkező esetben nem ez lesz a te területed.

Érdekes amúgy, hogy ez a képesség nem mond el semmit a művészi-alkotói színvonalról. Nem a művészi színvonal az, amivel probléma szokott lenni a napi munkában, hanem az alkalmazkodási képesség. Néha természetesen kell az a fajta tudás, amellyel megalkothatő A Nagy Mű. De ez nem a mindennapok írói és grafikai feladatai. A kreativitás persze akkor is kell, amikor gúzsba kötve táncolunk. És valójában akkor kell igazán.

Szeretnél képben lenni, képben maradni az online marketinggel? Szeretnél egy moderált közösség tagja lenni? Vagy csak kibeszélnéd ezt a cikket? Gyere, és lépj be az Onlinemarketing Klubba!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr2216438162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása