Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Legfrissebbek

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

  • Konrad: @kurt: Te beteg vagy, keress meg egy orvost. Nagyon nem egészséges, amit csinálsz. Engem pont nem ... (2021.04.18. 12:28) Covid - túléltem
  • kurt: @Drizari: @Konrad: @Motorogre: @Hórukk: @DarthVader: @Betteli: @Kivlov: @accountant050915: ... (2021.04.18. 01:28) Covid - túléltem
  • Konrad: @fefe79: Ehhez nem sok közöm van, nem én készítem az ilyen ajánlókat... (2021.04.16. 22:28) ...szülinapos...
  • fefe79: Az Ady-fotós cikkre kattintok, és ez jön be. ??? (2021.04.16. 16:18) ...szülinapos...
  • horrorpornó bábszínház: @AZ A BAJ...HOGY BE SE JÖNNEK: Kinek a beszélőjét? Így, hogy kiderült, hogy funkcionális analfabé... (2021.04.13. 14:15) Legyél kedves!
  • Utolsó 20

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (555) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (4) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (43) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (159) fórum (6) gépház (97) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (370) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (7) közösség (240) közösségi média (11) kreatív (120) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (3) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (32) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1219) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (32) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (71) telefon (3) turizmus online (5) twitter (5) üzlet (323) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (246) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az internetről...

Címkék: onlinemarketing közösség

2021.04.07. szerda 09:58 Konrad

glitch-2463368_640.jpg

Azt hiszem, meg kell tanulnunk újra használni az internetet. A közösségi média megjelenésekor örvendeztünk, hogy végre, mindenki elmondhatja, amit gondol. Aztán 15 évvel később azt látjuk, hogy tényleg mindenki el is mondja azt, amit gondol.

Örvendeztünk, hogy dejó, nincsenek kapuőrök, bárki bármit megírhat, közzétehet. És meg is történt: bárki bármit megír és közzétesz, függetlenül attól, hogy annak van-e köze a valósághoz, vagy a józan észhez.

Lelkendeztünk, hogy majd mindenkinek lesz internete, és minden azon keresztül lehet intézni, és most azt látjuk, hogy tényleg mindenkinek van internete, csak nem mindenki képes azon keresztül mindent intézni.

Az internet egy nagyon hatékony csatorna, de annak a használata rajtunk múlik. Ez annyira közhely, nekem is fáj leírni, de ettől még sajnos igaz. Azt szoktuk mondani, hogy azt kell szolgáltatni, amire az embereknek van igénye. De a marketingben megtanultuk, hogy igényt lehet teremteni is. Vagyis valójában az emberek azt fogyasztanak, amire megtanítjuk őket, amire rábeszéljük őket. A marketing lehet egy jó eszköz arra, hogy jó irányba fordítsuk az embereket, és persze arra is lehet eszköz, hogy rossz irányba. És akkor még lehet azon is vitatkozni, mit jelent a "jó" és mit jelent a "rossz" irány.

Az internet használata annyira beépült a napi életünkbe, hogy szinte élni se tudnánk nélküle. Közművé vált, és ennek megfelelően van rá igényünk is: legyen. De a tartalom, amit fogyasztunk, folyamatosan változik. Ez adja meg annak a lehetőségét, hogy tudatosan olyan irányba vigyük el az internetet, ami szerintünk jobb, mint ami most van.

Ez egy nagyon jól hangzó lehetőség, a probléma az, hogy valójában csak elméletileg valósítható meg. Nincs egy olyan világhatalom, nem létezik háttérhatalom, amelyik tudná irányítani, ki mit akarjon csinálni, ki milyen irányba vigye az internetet.

Nekünk magunknak kell végiggondolni, mire is lenne jó az internet, mire is lenne érdemes használni. Mennyire jó az, ami van, és mit lehetne máshogy. De ez azt jelenti, hogy nekünk magunknak kell változni.

Ahogy egyre több okostelefonon van olyan funkció, amellyel időben korlátozhatjuk egyes alkalmazások használatát, így szorítva magunkat arra, hogy pl. kevesebbet Facebook-ozzunk, úgy lehet tudatosan "átállítani" magunkat egy olyan felhasználási módra, ami rajtunk keresztül akár meg is változtathatja az internetet.

Például nem kell ugrani a trollokra, amikor beszólnak, amikor provokálnak. Nem kell mindenáron reagálni. Kialakíthatjuk a saját életterünket, a saját köreinket. A saját virtuális otthonunkat, ahol jó lenni.

Elmúlt az a fajta újdonsága az internetnek, amelyet a technológia adott. Ma már azt kell megtanulnunk, ezt mire használjuk. A lehetőség megvan rá. Kérdés, képesek leszünk-e élni vele.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr4116492212

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mennyi?husz! 2021.04.10. 13:19:51

Ne legyen ezzel kapcsolatban illuzio h ez javulni fog. Ha visszamegyunk a gyokerekhez eleve ahoz is esz kelett, h netezhess ugymond *(es eleve tehetosebb, ertelmesebb csaladoknak volt erre lehetoseg mivel daraga volt) Gondolok itt a betarcsazos, telefon kabeles modemekre, azok be allitasara, parancs sorok es stb. Eleve maganak a PC-nek a hasznalata, plane a DOS-os idokbol, de anno ezernyi dolgott kellett be allitani meg egy win95-nel is a megfelelo, hiba mentes mukodeshez. Egesz egyszeruen ertelmesebb emberek hasznaltak a PC-et mint ma es ebbol kiiundulva ertelmesebb emberek voltak megtalalhatok az interneten is unblokk. Persze akkor meg csak chat oldalak, irc letezett de mar ott is ment egy fajta tanitas, virtualisan ugyan, de egyben pozitiv szocialazodas. Mellette meg face to face is ami ma mar egyre jobban torpul el es korlatozodik, plane egy mai 10 evesnel, fokent virtualisra. Itt a baj. A tube tele szemettel, tele onjelolt semmire kello influenszerekkel, tuberekkel akik korabban semmit nem tettek le az asztalra. Akiktol "tanulnak" a korabbi generaciok es meg lehetne sorolni a gondokat.


süti beállítások módosítása