Onlinemarketing blog

Az Onlinemarketing blogon a hazai és külföldi online marketing hírekből, információkból merítek. Ha érdekeset látok, hallok, olvasok, arról elmondom a véleményem. Néha pedig csak leírom, amit szerintem érdemes tudni az internetes, online, digitális marketingről.

Berényi Konrád, tanácsadó

Levél a blognak

Fontos dolgok


etarget

Nomen Est Omen

A Konrád férfinév a német Kuonrat névből származik. Elemeinek jelentése: merész és tanács.
Forrás

A Cég

Az Onlinemarketing blogot az Onlinemarketing.hu Kft., mint online marketing és kommunikációs ügynökség vezető tanácsadója és ügyvezetője írja.

Onlinemarketing.hu Kft.

 

Fontos dolgok

Add to Google

Add to Netvibes

Twitteren. Vigyázat, mély víz!

Hirdetések

Közösségi média alkalmazás partnerünk a
pagerider-logo_1.png




Virágcseppek - Bach virágterápia tanácsadás

Utolsó kommentek

MUNKA!

  • Nincs megjeleníthető elem

Tagek

8x80 (3) adatbázis építés hónap (5) adblock (15) adverticum (4) ajánló (558) apple (3) arukereso (84) arukereso toplista (72) banner hónap (8) blog (231) blogmarketing (64) blogring (97) business blog (40) céges weboldal (13) e-business (5) ebusiness (105) ekormányzat (3) előadás (21) email marketing (43) érdekes (206) etarget (207) etarget qa (4) etarget tippek (33) etarget toplista (128) facebook (161) fórum (6) gépház (97) gerillamarketing (10) google (111) hiba (107) hírek (36) humor (31) iab (4) index (33) internetes fejlesztések hónap (4) internetes stratégia 2007 (8) internethungary2006 (16) internethungary2007 (6) internethungary2008 (4) internethungary2009 (5) internethungary2010 (6) internet hungary 2011 (3) iwiw (74) jog (30) kampány (371) kérdés (7) kereső (61) keresőmarketing (231) keresomarketing nap 2007 (7) keresomarketing nap 2008 (7) keresomarketing nap 2009 (8) keresomarketing nap 2010 (3) keresomarketing nap 2011 (6) keresomarketing nap 2012 (5) keresőoptimalizálás (51) keresőoptimalizálás tematikus hónap (5) kkvmarketing (8) Klub (9) közösség (240) közösségi média (14) kreatív (120) kutatás (98) látogatottság (27) laza (10) LinkedIn (4) Marketing és környezetvédelem (4) mediahungary2010 (4) minicrm (7) mobil (33) mobil marketing (23) msn (10) oktatás (35) om eloadasok (4) om tanacsadas (3) onlinemarketing (1224) online kutatas 2007 (7) online marketing tippek (366) polblog (56) pr (29) reklamkonferencia eger (6) reklám célzás hónap (6) rss (23) sem (200) seo (49) smo (47) spam (32) startup (9) startup 2008 (4) startup 2009 (4) startup 2012 (5) statisztika (323) stratégia (3) szakcikk (6) szövegírás (33) tabu (5) támogatott bejegyzés (43) tanácsadás (18) tanácsadás hónap (4) tartalom (72) tartalommarketing (3) telefon (3) turizmus online (5) twitter (6) üzlet (326) üzleti kommunikációs hónap (4) video (113) viral (25) vírusmarketing (30) vlog (4) web2 (142) web22 symposium (7) web2 symposium (17) weboldal (247) website ergonómia hónap (4) wiki (4) wom (35) www.fenyek.hu (5) yahoo (13) [origo] (15) Címkefelhő

Hirdetési partner


Infinety Online Média és Marketing Kft.

Tel: +36-1-326-0065
E-mail: sales@infinety.hu
Web: infinety.hu
Blog: infinety.blogspot.com

Az üzleti e-mail tárgya - 5 javaslat

Címkék: üzlet email marketing

2021.04.15. csütörtök 09:59 Konrad

email_business.jpg

Az e-mail tárgya, egészen pontosan a tárgy mezője kiemelten fontos üzenetközvetítő felület. Pontosan tudjuk ezt, amikor reklám leveleket készítünk, és sokszor ötletelések, tesztek után jutunk el oda, hogy a kiküldendő e-mail reklámban vagy akár a hírlevélben mi legyen a tárgy.

Ehhez képest az üzleti, nem reklám levelezésben már sokkal kevésbé vagyunk figyelmesek. Egészen pontosan: a többség, akivel levelezek, többé-kevésbé jól használja a tárgy mezőt, de azt hiszem, néhány alapszabály betartásával még jobb lehetne. Összeszedtem ötöt, amit javaslok - persze biztosan van még sok más is, de én ezeket hiányolom a legjobban.

Legyen tartalom a tárgy mezőben

A mai napig kapok olyan e-maileket, amiben a tárgy mező üres. Üzleti levelezésben az ilyen levelek könnyen elmerülnek, aztán nagyon nehéz megtalálni, amikor szükség lenne rá. Legyen szöveg a tárgy mezőben is!

Ne csak neked mondjon valamit a tárgy

A "Holnapra" vagy a "Csinálni" tárgyú levélből nem derül ki semmi lényeges, így olyan, mintha nem is lenne tárgy mező. Az üzleti levelek tárgya olyan legyen, ami rövid, tömör, világos, és informális. Természetesen azok számára, akik kapják. Céges belső levelezésnél ez mást jelent, mint amikor partnereknek, külsősöknek küldünk levelet.

Ha továbbküldesz valamit, egészítsd ki a tárgyat

Lehet, a levelezés tárgya mindenkinek érhető, de amikor továbbküldöd, olyan új emberek kerülnek bele, akiknek nem világos. Egészítsd ki! Én például egy ügyféllel folytatott levelezést úgy küldök tovább a kollégáknak, hogy beleírom a tárgyba a cég nevét.

...vagy cseréld le

Van, amikor nem kozmetikázni kell a tárgyat továbbküldéskor, hanem egyszerűen át kell írni. Ebben az esetben a szabály ugyanaz, mint új e-mail írásakor: legyen világos, tömör, rövid, informális.

Ne használd ugyanazt a tárgyat, ha más a téma

Megy, pörög a levelezés, de már másról van benne szó, mint az eredeti tárgy... És amikor ki kell keresni valamit, vagy rendezni kell a leveleket, akkor ettől lassabb és nehézkesebb lesz. Ezért a tartalom váltásakor változtassunk a tárgyon is!

Onlinemarketing Klub - ahol érdemes szakmai beszélgetéseket indítani.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://onlinemarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr3916501088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása