Ma kezdődik a MarketingMájus rendezvénysorozata az Onlinemarketing Klubban, és az első előadás annyiban kicsit rendhagyó lesz, hogy nem szigorúan véve marketing a téma. Viszont azt gondoljuk, hogy a cégek a marketinget nemcsak önmagában mint feladat kezelik, hanem a működés részeként. Így aztán fontos lehet, hogyan lehet beilleszteni a mindennapi működésbe, mit kell házon belül tartani és mit lehet kiszervezni.
A feladatok megosztása, kiadása sosem egyszerű kérdés. Nem egyszerű cégen belül se, de kifelé főleg nem. Így az előadásban erről mindenképpen fogok beszélni: mi alapján dől el, mit kell mindenképpen házon belül tartani, és mi az, amit érdemes kiszervezni.
Ahogy korábban írtam, átestem a Covid19-en, méghozzá úgy, hogy lényegében a márciusom kiesett: nem tudtam dolgozni. A cégünk mégis működött tovább, bár én vagyok a szakmai vezető. Azt is el fogom mesélni, hogyan, és miért volt ez lehetséges. Egy dolgot előre elárulok: nagy segítség volt ebben az összes kollégám...
Kell egy logikus és működő szisztéma, amivel a céged működik, és kell egyfajta tervezettség. Ezek az alapok, és erre épül minden. Erről fogok beszélni tehát ma 14 órától az Onlinemarketing Klub Facebook csoportjában. Az előadás a tagoknak később is visszanézhető lesz, így ha lemaradsz is tudod pótolni.
Gyere, és hallgass meg, azután kérdezz bátran!
Utolsó kommentek